کمک ۱۴۰ میلیون ریالی اتحادیه‌‌های صنفی مهاباد به کمپ ترک اعتیاد
کد خبر: 4005882
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲

کمک ۱۴۰ میلیون ریالی اتحادیه‌‌های صنفی مهاباد به کمپ ترک اعتیاد

رئیس اداره اتاق اصناف مهاباد گفت: ۱۴۰ میلیون ریال از طرف اتحادیه‌های صنفی این شهرستان برای تأمین هزینه کمپ ترک اعتیاد هفت نفر از معتادان تأمین شده که در طی دو دوره متوالی پرداخت خواهد شد.

کمک ۱۴۰ میلیون ریالی اتحادیه‌‌های صنفی مهاباد برای ترک اعتیاد معتادانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سلیمان پاکزاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد، روز گذشته، ۲۵ مهرماه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر مهاباد اظهار کرد: فعالیت بدون مجوز دکه‌های حاشیه سد این شهر برای آن که در آینده نزدیک به یک معضل تبدیل نشود، در اسرع وقت نیاز به ساماندهی دارد.

وی افزود: افزایش آمار دکه‌های حاشیه سد در کنار نبود نظارت و بازرسی از نحوه فعالیت آنها به یک آسیب اجتماعی تبدیل خواهد شد که ضروری است برای کنترل فعالیت آنها از هم‌اکنون تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد ادامه داد: این موضوع باید در شورای تامین نیز مورد بررسی، مطرح و با متخلفانی که موجب اخلال در امنیت و رفاه شهروندان می‌شود، برخورد لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس هم گفت: آموزش و پرورش نیز اقدامات لازم برای مدیریت و کنترل عرضه انواع مواد خوراکی و اقلام در حاشیه مدارس توسط دست‌فروشان را پیش‌بینی کند.

پاکزاد با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر علاوه بر برخود فیزیکی نیاز به آموزش و آگاه‌سازی نیز دارد، گفت: نقش آموزش و فرهنگ‌سازی در مقوله مبارزه با مواد مخدر حیاتی و قابل توجه است که باید برای آن توسط اداره‌های ذیربط برنامه‌های متنوع و طرح‌های جدید ارایه شود.

رئیس اداره اتاق اصناف مهاباد هم در این جلسه گفت: ۱۴۰ میلیون ریال از طرف اتحادیه‌های صنفی این شهرستان برای تأمین هزینه کمپ ترک اعتیاد هفت نفر از معتادان تامین شده که در طی دو دوره متوالی پرداخت خواهد شد.

هاشم لاجانی با تأکید بر اینکه نظارت بر فعالیت قلیان‌سراها به طور مستمر انجام می‌شود، گفت: طی یک ماه گذشته ۱۲ واحد قلیان‌سرا که اقدام به ارائه خدمات خارج از دستورالعمل‌های ابلاغی می‌کردند، پلمب شده است.

انتهای پیام
captcha