بیش از ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی میان نیازمندان گلستانی توزیع شد
کد خبر: 4005699
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

بیش از ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی میان نیازمندان گلستانی توزیع شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی با اعتبار ۲۱ هزار میلیارد تومان برای رزمایش‌های کمک مؤمنانه به همت بسیجیان در سراسر کشور میان اقشار آسیب‌دیده استان گلستان توزیع شد.

ارسالی یکشنبه//توزیع بیش از ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی بین نیازمندان گلستانیبه گزارش ایکنا از گلستان، غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هجدهمین رزمایش سراسری کمک مؤمنانه سپاه نینوا که امروز، 25 مهرماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، گفت: ملت‌ها در دوران سختی مورد سنجش و آزمایش قرار می‌گیرند و تاریخ بشریت درباره عملکرد ملت‌ها در مواجهه با مشکلات قضاوت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور اوج انسجام ملی و اتحاد یکپارچه را به نمایش گذاشتیم، افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا مردم ما با یک مشکل و چالش سخت مواجه شدند اما در یک اقدام فوق‌العاده و اطاعت از مقام معظم رهبری در رزمایش مواسات‌، همدلی و کمک مؤمنانه را رقم زدند و نشان دادند تشکیلات بسیج یک سازمان مردمی است.

سلیمانی بیان کرد: مردم ایران توانستند در مقابل حکومت ستم‌شاهی ایستادگی کنند و یک گفتمان نو حکومت داری را شکل دهند و سپس در دفاع مقدس ۸ سال مقابل دشمن ایستادگی کردند.

رئیس سازمان بسیج  مستضعفین تصریح کرد: طی ۲۱ ماه گذشته با هم‌افزایی بسیج و به همت بسیجیان در سراسر کشور بیش ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی با اعتبار ۲۱ هزار میلیارد تومان برای رزمایش‌های کمک مومنانه به همت خود مردم برای اقشار آسیب دیده فراهم شد.

وی در پایان گفت: عملکرد سپاه نینوا در موضوعات مختلف بسیج به‌ویژه کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی خوب بوده است و بنده از زحمات سردار ملک شاهکوهی و همه بسیجیان گلستان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha