برگزاری ۳۳ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته وحدت در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4005444
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

برگزاری ۳۳ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته وحدت در آذربایجان‌غربی

مدیر دفتر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در طول هفته وحدت ۳۳ ویژه‌برنامه در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

برگزاری ۳۳ برنامه در آذربایجان‌غربی در طول هفته وحدتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، 24 مهرماه در جلسه ستاد دائمی تبیین معارف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فرا رسیدن هفته وحدت را گرامی می‌داریم و اهمیت و ضرورت تقویت وحدت و همدلی در بین قشرهای مختلف جامعه به ویژه مسئولان بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

وی افزود: انتظار می‌رود مباحث و برنامه‌هایی که در هفته وحدت برگزار می‌شود با انسجام و همدلی بیشتری برگزار شده و خوشبختانه در آذربایجان‌غربی مسئله وحدت به صورت مطلوب شکل گرفته و از جایگاه خوبی نیز برخوردار است بنابراین باید همگی دست به دست هم دهیم تا این همدلی را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمنان به این وحدت خدشه وارد کنند.

حجت‌الاسلام  قریشی بیان کرد: از برگزار کنندگان برنامه‌های وحدت در استان انتظار می‌رود در سال جاری نقص‌هایی که در برنامه‌های سال‌های گذشته بود را رفع کنند و وحدت و همدلی در بین مسئولان بسیار مهم بوده و مدیرانی که اهل وحدت نیستند باید از جایگاه خود کناره‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام عسگر فعال‌آذر، مدیر دفتر مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: امسال در طول هفته وحدت ۳۳ ویژه‌برنامه در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha