جشن آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4005094
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

جشن آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) در کردستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برگزاری جشن آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) در ۲۴ هیئت مذهبی کردستان خبر داد.

نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مراسم شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در هیئات مذهبی خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام بالادستیان و مدیحه‌سرایی حیدر درویشی از روحانیون و مداحان استانی انجام خواهد شد.

وی مشارکت هیئات مذهبی بانوان و آقایان در برنامه‌های مذهبی استان کردستان را قابل تقدیر دانست و افزود: تمامی هیئات مذهبی شهر و روستاهای استان در برنامه‌های مناسبتی و مذهبی استان همکاری و فعالیت دارند.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان با اشاره به آغاز جشن‌های امامت ولی‌عصر(عج) بیان کرد: جشن آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) با همکاری 24 هیئت مذهبی استان در سطح شهر و روستاهای استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شود، افزود: سخنرانی روحانیون و مدیحه‌سرایی مداحان در این هیئات انجام می‌گیرد. در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام سید حسین فاضلیان از اساتید حوزه و دانشگاه همدان به‌عنوان سخنران و کربلایی محمد مهدی روحی، از همدان نیز به عنوان مداح در مراسم جشن آغاز امامت کردستان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha