همایش تجلیل از یاوران وقف در اردبیل + عکس
کد خبر: 4004805
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

همایش تجلیل از یاوران وقف در اردبیل + عکس

به مناسبت دهه نکوداشت وقف همایش تجلیل از یاوران نیک‌اندیش وقف در سالن اجتماعات اداره اوقاف استان اردبیل برگزار شد.

عکس | همایش تجلیل از یاوران وقف در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ۲۱ مهرماه، در همایش تجلیل از یاوران وقف استان اظهار کرد: جمعی که امشب حضور دارند جمعی از ایثارگران در راه خدا هستند که با بذل مال و وقف از خود گذشتی داشته و منیت را شکستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: خادمان بقاع متبرکه نیز عمر خود را در راه خدمت به زائران و فرزندان پیامبر(ص) و اهل‌البیت( ع) وقف کردند.

حجت‌الاسلام ستوده بیان کرد: نسبت به واقفان و خیرین سر تعظیم فرود می آوریم و از زحمات یکایک آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از خبرگزاری ایکنا اردبیل، افزود: اصحاب رسانه این خبرگزاری قرآنی در سرما، گرما و در شرایط سخت همواره در تلاش انعکاس اخبار احسان محسنین و خیران نواندیش استان بوده و قطعا این افراد در زمره اصحاب وقف قرار دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل یادآور شد: بر سر سفره خاندانی نشستیم که اهل جود و کرم بوده و هرچه داریم از آل الله(ع) است.

وی به شناخت امامزادگان تاکید کرد و گفت: این امامزادگان به شهادت رسیدند تا بیرق عزاداری حسینی و راه اسلام پایدار باقی بماند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خاطر نشان کرد: امامزادگان ما در شادی و غم پناهگاه مردم بوده و مردم، در این شرایط بحران به این امامزادگان پناه می‌برند.

حجت‌الاسلام ستوده به ضرورت ورود به عرصه هایی جدید تاکید کرد و یادآور شد: امروز به فرموده مقام معظم رهبری وقف و امامزادگان باید گره گشای مشکلات مردم باشد.

 

انتهای پیام
captcha