ارسال ۳۴۵ مقاله به نخستین همایش بین‌المللی با موضوع نقش عقلانیت در تمدن نوین اسلامی
کد خبر: 4004433
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

ارسال ۳۴۵ مقاله به نخستین همایش بین‌المللی با موضوع نقش عقلانیت در تمدن نوین اسلامی

رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گلستان بیان کرد: ۳۴۵ مقاله از سراسر کشور به نخستین همایش بین‌المللی با موضوع نقش عقلانیت در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی ارسال شده است.

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سید‌کمال حسینی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گلستان ظهر امروز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: نخستین همایش بین المللی با موضوع نقش عقلانیت در شکل گیری تمدن نوین اسلامی فردا در سالن همایش امام خمینی (ره) جامعةالمصطفی العالمیه با حضور دانشمندانی از ایران و کشورهای مسلمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۴۵ مقاله فاخر علمی از مراکز حوزوی و دانشگاه های ایران و خارج از کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است، افزود: این همایش از صبح امروز سه‌شنبه آغاز شده و تا فردا چهارشنبه ادامه دارد.

حسینی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۳۴ پیش نشست علمی با حضور دانشمندانی از کشورهای ترکیه، هند، لبنان، پاکستان و افغانستان برگزار شده است. تصریح کرد: این همایش در دو بخش خارجی و داخلی که در بخش خارجی با حضور دانشمندانی از سوریه و لبنان و در بخش داخلی با حضور شخصیت‌های علمی و دانشمندان ایرانی و ائمه جماعات برگزار می‌شود.

رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گلستان با بیان اینکه در این همایش تمام مقالات ارسال شده از سراسر کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: ۲۰۵ مقاله ارسالی از سراسر کشور متعلق به استان گلستان است و این حجم از مقالات نشانده ظرفیت بالا استان در برپایی این همایش است.

رئیس جامعةالمصطفی گلستان با بیان اينکه جامعةالمصطفی یک نهاد علمی و با رویکرد دانشگاه بین‌المللی در سه بعد علمی، پژوهشی و تربیتی می‌باشد، افزود: تعداد ۵۰۰ دانشجو با ملیت های مختلف و در رشته‌های مختلف در جامعةالمصطفی گلستان در حال تحصیل هستند. 

انتهای پیام
captcha