آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شود
کد خبر: 4002375
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شود

مدیرکل آموزش‌ و پرورش البرز گفت: مکتب شهید سلیمانی همچون کلاس درس و دانشگاه نقش تربیتی دارد، لذا مسئولان باید تلاش کنند تا آموزه‌های این مکتب را برای نسل جوان و در جامعه نهادینه کنند.

موزه‌های مکتب شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شود

به گزارش ایکنا از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش‌ و پرورش البرز، 12 مهرماه در وبینار افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار که به میزبانی استان کرمان برگزار شد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بازسازی ساختار فرهنگی کشور، اظهار کرد: مکتب و روش سردار شهید سلیمانی و فرهنگ برخاسته از این مکتب در ساختار فرهنگی باید به‌ شدت مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی معلم انقلاب است و برای همه یک الگو محسوب می‌شود، افزود: غربی‌ها تلاش می‌کنند تا اسطوره‌های ساختگی و پوشالی را برای الگوی جامعه خود تولید کنند، در حالی که ایران اسطوره‌های واقعی چون شهید سلیمانی دارد.

این مسئول بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی همچون کلاس درس و دانشگاه نقش تربیتی دارد، لذا مسئولان باید تلاش کنند تا آموزه‌های این مکتب را برای نسل جوان و در جامعه نهادینه کنند.

قاسمی گفت: ترویج آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی نباید به حرف خلاصه شود بلکه باید در عمل به این سلوک و منش پرداخته شود تا حس وطن‌دوستی، صمیمیت، تدبیر و منطق در نسل آینده‌سازان این مرز و بوم درونی شود.

انتهای پیام
captcha