350 بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی اردبیل اهدا شد
کد خبر: 4002216
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

350 بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی اردبیل اهدا شد

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان اردبیل، گفت: به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان و در قالب کمک‌های مومنانه، 350 بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی اردبیل اهدا شد.

رضازاده// 350 بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی اردبیل اهدا شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خرم‌دوست، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان اردبیل، 12 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان و در قالب کمک‌های مومنانه، 350 بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی اردبیل اهدا شد.

وی بیان کرد: از ظرفیت خواهران برای تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی استفاده شده که این فعالیت‌ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، با هدف حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در نظر گرفته شده است.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان اردبیل، ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل برنج ایرانی، روغن مایع، ماکارونی، شکر، سویا، نمک، انواع حبوبات و سایر اقلام بوده و به مناسبت اربعین حسینی نیز 350 پرس غذای گرم در بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت حاشیه شهر اردبیل توزیع شده است.

خرم‌دوست با اشاره به عضویت 240 نفر در این کانون نیز تصریح کرد: مشارکت مردم در فعالیت‌های اجتماعی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی در سومین دوره رویداد ملی «فهما» از اهم موارد انجام یافته می‌باشد.

انتهای پیام
captcha