توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4000678
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۰ هزار بسته معیشتی دراستان توزیع می‌شود.

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ تقی نجمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی، ۵ مهر در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در تکاب اظهار کرد:به مناسبت هفته دفاع مقدس و از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ۲۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی مانند برنج، روغن، قند، چای و ... بوده و ارزش ریالی این بسته‌ها بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی ادامه داد: این بسته‌ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، سپاه شهدا و با کمک خیران تهیه و توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: از ابتدای اجرای رزمایش کمک مومنانه تا به امروز ۷۵۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و نیروهای بسیجی در سطح استان توزیع شده است و توزیع این بسته‌ها در مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

سرهنگ نجمی تصریح کرد: در همین راستا امروز ۵۰۰ بسته معیشتی در بین افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود که کار شناسایی این افراد از طریق هیئت امنای مسجد و پایگاه‌های بسیج محلات انجام شده است.

 

انتهای پیام
captcha