حفظ نظام اسلامی و اعتماد به‌نفس؛ پیام‌هایی از دوران دفاع مقدس
کد خبر: 4000075
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان بیان کرد:

حفظ نظام اسلامی و اعتماد به‌نفس؛ پیام‌هایی از دوران دفاع مقدس

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: از پیام‌های مهم دوران دفاع مقدس، حفظ نظام اسلامی و اعتماد به‌نفس‌، خودباوری و تکیه به توان داخلی است.

ارسالی شنبه//حفظ نظام اسلامی و اعتماد به نفس از پیام‌های دوران دفاع مقدس بودبه گزارش ایکنا از گلستان، غلام‌الواری، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان امروز شنبه سوم مهر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «یاوران انقلاب» در سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلیر مردان دفاع مقدس است و آنها ثابت کردند از وجب به وجب خاک میهن اسلامی دفاع کرده و استقلال جغرافیایی و سیاسی کشور با هیچ چیز قابل معامله نیست‌.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک آزمون بزرگ و تجربه تمام نشدنی برای نسل‌های مختلف است، افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با تکیه به فرهنگ ناب اسلامی و اعتقادات دینی که این باور و اعتقادات سرچشمه از فرهنگ ناب عاشورا داشت توانستند چهره جدیدی از غیرت ایرانی و اسلامی را به جهانیان معرفی کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان اینکه همه این افتخارات دفاع مقدس با فرهنگ شهادت طلبی، رشادت، مردانگی و شجاعت رزمندگان دست آمده است، افزود: یکی از پیام‌های مهم دوران دفاع مقدس، حفظ نظام اسلامی و اعتماد به نفس و خود باوری با اتکا به توان داخلی بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: دفاع مقدس حرکت یکپارچه و هماهنگ اقشار مختلف مردم برای به عقب راندن دشمن در  برای حفظ نظام اسلامی بود.

وی افزود: در دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم با استفاده از خلاقیت‌ها و با دست خالی به موفقیت‌های بسیار با ارزشی دست یافتند و توانستند دوست و دشمن را به تحسین وادارد.

الواری با بیان اینکه که اوج ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان به نمایش گذاشته شده بود، تصریح کرد: برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید بیشتر از گذشته به تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا پرداخته شود تا امید و انگیزه نسل جوان را به فرهنگ شهادت تقویت کند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه «یاوران انقلاب» در سازمان قضايی نيروهای مسلح استان گلستان برپا شد.

انتهای پیام
captcha