اجرای 410 برنامه هفته دفاع مقدس در منطقه شرق شیراز / 5000 بسته معیشتی توزیع می‌شود
کد خبر: 3999466
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

اجرای 410 برنامه هفته دفاع مقدس در منطقه شرق شیراز / 5000 بسته معیشتی توزیع می‌شود

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از اجرای 410 برنامه شاخص و عمومی به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت این ناحیه از سپاه در محدوده شرق شیراز خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، احمد جعفری، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز ظهر امروز، 31 شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از اجرای 410 برنامه شاخص و عمومی به همت این ناحیه از سپاه در محدوده شرق شیراز خبر داد و گفت: بیش از 41 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد و طی مدت رسالت دفاع مقدس همچنان ادامه داشته است.

وی دوران هشت ساله دفاع مقدس را در طول تاریخ بی‌نظیر ارزیابی کرد و افزود: دوران جنگ تحمیلی از ماندگارترین و غرورآفرین‌ترین برگ‌های تاریخ ملت بزرگ ایران است که گنج‌های پیدا و پنهان بی شماری را در خود دارد.

جعفری در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این ناحیه از سپاه گفت: یکی از برنامه‌های ما در ایام هفته دفاع مقدس توزیع پنج هزار بسته معیشتی در میان افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان کروناست.

فرماند‌‌‌ه سپاه ناحیه احمد‌‌‌بن موسی (ع) شیراز با اشاره به برگزاری همایش تقدیر از رزمندگان  پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که با  حضور ریاست جمهور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود: برنامه گرامیداشت شهدا در محلات، برپایی 7 کارگاه اشتغالزایی، اعزام نمادین رزمنداگان به جبهه، نواختن زنگ مقاومت در مدارس شرق شیراز، برپایی جشنواره مالک اشتر، شب شعر مقاومت، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری همایش مدافعان سلامت با تقدیر از بسیجیان، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران و بسیاری دیگر از این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع 120 دست کفش و لباس، 580 بسته بهداشتی، کمک هزینه و رهن و اجاره خانه برای مستاجران، اهدای 5 سری جهیزیه، نذر گوشت با قربانی کردن 10 گوسفند، توزیع 920 بسته لوازم‌التحریر و اقدامانی از این دست از جمله فعالیت‌های ما به مناسبت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

جعفری در بخش پایانی سخنان خود با تسلیت ایام عزاداری‌های سید و سالار شهیدان بیان کرد: رسالت خبرنگاران و سپاه پاسداران شباهت‌های زیادی با یدیگر دارد و هر دو طیف در جبهه جریان‌سازی و روشنگری مشغول تلاش و مجاهدت هستند.

انتهای پیام
captcha