ایمان و معنویت؛ رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود
کد خبر: 3999074
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

ایمان و معنویت؛ رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ایمان و معنویت رمز موفقیت سپاه اسلام است و یکی از عوامل موفقیت در جنگ تحمیلی اتکای رزمندگان سپاه اسلام به ایمان و باور درونی، اطاعت‌پذیری بی‌چون و چرا از امام امت بود.

ارسالی سه شنبه//ایمان و معنویت؛ رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بودبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک‌شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس که امروز 30 شهریور برگزار شد، گفت: ایمان و معنویت رمز موفقیت سپاه اسلام است و یکی از عوامل موفقیت در جنگ تحمیلی اتکای رزمندگان سپاه اسلام به ایمان و باور درونی، اطاعت پذیری بی چون و چرا از امام امت بود.

وی گفت: در پاسخ به افرادی که می‌گویند چرا باید سالروز دفاع مقدس را جشن گرفت باید گفت: نبرد نابرابر و ناعادلانه دشمن بعثی به ایران که  با حمایت کشورهای خارجی انجام شد ایستادگی جانانه رزمندگان سپاه را در برداشت این مقاومت و عزم همگانی برای ما مقدس و شایسته تجلیل و تقدیر همیشگی است.

وی با بیان اینکه باید دفاع مقدس به‌عنوان یک افتخار تاریخی و فراموش نشدنی  در تاریخ ثبت شود، افزود: در شرایط فعلی نیز موفقیت در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با ایمان و اعتقاد به خداوند و تکیه بر برنامه ریزی صحیح قابل دسترسی است.

همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، حماسه سازان پیشکسوت جهاد و مقاومت گلستان همزمان با سراسر کشور در مراسمی با سخنرانی ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان تجلیل شدند.

در این آیین نخستین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، موشن گرافیک شهید محمدرضا عسگری و کتاب «ستاره ای بی‌نشان» با حضور استاندار، جمعی از مسئولان دستگاه‌ها و نهادها، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در گرگان رونمائی شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha