برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول
کد خبر: 3999022
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول

سیصدو سی و دومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن ضیافت نور در شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان «پیروان علوی و دفاع مقدس» برگزار می‌شود.

ارسالی سه شنبه//برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتولعلی‌اصغر زنگانه، مسئول برگزاری کرسی تلاوت ضیافت نور، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: سیصدو سی‌ و دومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور در علی‌آباد کتول با عنوان «پیروان علوی و دفاع مقدس» سه‌شنبه، 30 شهریورماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای امام رضا(ع) به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و مجازی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسه قرآنی سه‌شنبه هر هفته پس از نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه قاری مصری مهند محمد عزت سلیمان  از ارتباط زنده تصویری با شهر پاریس قرآن را تلاوت می‌کند و حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد، امام‌جمعه علی‌آباد کتول مباحث تفسیری را بیان می‌کند.

زنگانه گفت: برای استفاده علاقه‌مندان، این جلسه به‌‌صورت پخش زنده ساعت 20 از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در صفحه tv.khademeen.ir/live و پیام‌رسان سروش به آدرس کانالsapp.ir/sapp_events/khademeen_tv  و شبکه اجتماعی روبیکا به آدرس کانال rubika.ir/khademeen  منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha