فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) گلستان؛ در راستای خدمت‌رسانی به مردم
کد خبر: 3998967
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) گلستان؛ در راستای خدمت‌رسانی به مردم

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ره) متشکل از نهادهای تحت امر رهبری است، گفت: فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف تعیین شده است.

به گزارش ایکنا از گلستان،حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  روز گذشته 29 شهریور در جلسه قرارگاه خدمت‌رسانی امام حسن مجتبی(ع) که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، بیان کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تغییراتی که در عرصه حکمرانی کشور به وجود آمده همه اینها نوید بخش یک تحول در مسائل اجرایی و فرهنگی کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن در ابتدای انقلاب سعی می‌کرد اسلام را به انحراف بکشاند، افزود: در همین راستا امام(ره) با درایت و حکمت مثال زدنی و با تشخیص خود دستور تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی را صادر کردند که این سازمان بتواند اسلام ناب را  در جامعه  انتشار دهد.

گرزین به تبلیغات وسیع دشمن برای انحراف اسلام اشاره کرد و گفت: بیشتر برنامه‌های دشمن به وسیله تبلیغات صورت می‌گیرد که سعی می‌کنند با تبلیغات وسیع و رسانه‌های مختلف مبانی مخالف اسلام را به افکار عمومی القا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی امام حسن مجتبی(ره) متشکل از نهادهای تحت امر  رهبری است، گفت: این دستگاه‌ها بنا بر ظرفیت خود دور هم جمع شده‌اند تا بتوانند با هم‌افزایی هم در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای اين قرارگاه پیگیری مشکلات اصلی مردم مسئله آب شرب است، افزود: توزیع پنج هزار بسته لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس به دانش آموزان و توزیع سه هزار بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس بین خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha