۳۰۰ بسته معیشتی در مهاباد توزیع می‌شود
کد خبر: 3998875
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
در هفته دفاع مقدس؛

۳۰۰ بسته معیشتی در مهاباد توزیع می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران مهاباد گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی در طول هفته دفاع مقدس توسط سپاه مهاباد بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

ارسالی| توزیع 300 بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران مهاباد، امروز، 29 شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۵۲ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: امسال باتوجه به شرایط قرمز کرونایی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس فقط رژه موتوری با همکاری سایر نیروی‌های مسلح و شهرداری در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد ادامه داد: در دومین روز این هفته هم غباروبی مزار شهدا در کنار سرکشی حضوری و محدود از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام خواهد شد. به مناسبت این هفته به طور همزمان از دو هزار و ۷۰۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس قدردانی می‌شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا ۱۵۰ پیشکسوت به صورت حضوری و بقیه هم از طرف اداره‌های مربوطه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مودبی تصریح کرد: تجلیل از مدافعان سلامت و حضور در حیاط بیمارستان امام خمینی (ره)، دیدار با امام جمعه و برگزاری یادواره شهدا در روزهای سوم و چهارم هفته دفاع مقدس نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام مراسم و برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد، گفت: اعزام اکیپ‌های پزشکی، توزیع دارو و همچنین کمک به روند اجرای واکسیناسیون سراسری از دیگر برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد خاطرنشان کرد: همچنین ۳۰۰ بسته معیشتی در طول این هفته توسط سپاه مهاباد بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

وی برگزاری همایش و نشست‌های روشنگری، حضور مسئولان و بسیجیان در پایگاه‌های انتقال خون، اکرام ایتام، برگزاری حلقه‌های صالحین در مناطق مختلف شهری و روستایی، اختصاص خطبه نماز جمعه به هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مهاباد برشمرد.

انتهای پیام
captcha