توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3996336
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی گفت: طی امسال هشت هزار بسته معیشتی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سطح استان توزیع شده است.

ارسالی| توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربیحجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اقدامات این دفتر در سال جاری اظهار کرد: آستان قدس رضوی در استان در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه امسال هشت هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی افزود: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی مانند برنج، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، قند و چای بوده که توسط خیران و از محل منابع درآمدی آستان قدس رضوی تهیه شده بودند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی ادامه داد: ارزش هر کدام از بسته‌ها برابر با ۲۰۰ هزار تومان بوده و مجموع ارزش آنها چهار میلیارد تومان بوده است.

وی عنوان کرد: آستان قدس رضوی تا پایان مهار کرونا با هدف کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع و تهیه بسته‌های معیشتی را در استان ادامه خواهد داد.

نوروزنژاد تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا و برقراری محدودیت‌های کرونایی تعدادی از مردم برای تامین معیشت خود با مشکل روبه‌رو شدند و کمک به این افراد یک سنت حسنه است که هرکس در حد توان می‌تواند در این کار مشارکت داشته باشد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha