امروز در هر مسئوليتی با تداوم راه شهدا انجام وظيفه کنيم
کد خبر: 3994620
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

امروز در هر مسئوليتی با تداوم راه شهدا انجام وظيفه کنيم

فرمانده انتظامی استان کردستان تأکید کرد: امروز در هر جايگاه و مسئوليتی که هستيم بايد در تداوم راه شهدا انجام وظيفه کنيم چراکه صيانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یک وظيفه همگانی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردارعلی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان امروز، 11 شهریورماه در دیدار با خانواده‌های شهدای سقز صدیق کوهی، حسین فتح‌الله زاده، بایزید محمودی، جبار ثابتی وفریدون ارجمندی اظهار کرد: اقتدار و امنيت مثال زدنی امروز کشور را مرهون جانفشانی شهدا و رزمندگان انقلاب و اسلام هستيم.

وی با بيان اينکه شهدا و رزمندگان بهترين الگو برای همه ما هستند، افزود: الگوگيری از منش و سيره شهدا يک فرهنگ ارزشی و انقلابی است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تأکيد بر لزوم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بیان کرد: شهدا در مسير پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دينی حرکت کردند و براین اساس ايثار شهيدان برای ما مقدس و زنده است.

وی تأکید کرد: امروز در هر جايگاه و مسئوليتی که هستيم بايد در تداوم راه شهدا انجام وظيفه کنيم چراکه صيانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یک وظيفه همگانی است.

سردار آزادی گفت: از پيشنهادات و راهنمايی خانواده شهدا و ايثارگران در راستای ارتقاء نظم و امنيت استقبال می‌کنيم و اميدواريم اين عزيزان با راهنمايی‌های خود پشتيبان فرزندانشان در نيروی انتظامی باشند.

وی با بيان اينکه روحيه صبر و انقلابی خانواده شهيدان براي همگان درس و الگویی بزرگ است، گفت: شهدا یادگاران انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی و دينی ما است.

یادآور می شود در پایان توسط فرمانده انتظامی استان با اهدای هدایای ازاین خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha