محفل انس با قرآن کریم در مساجد البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3990661
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

محفل انس با قرآن کریم در مساجد البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز گفت: همزمان با فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) محافل انس با قرآن کریم در مساجد شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن کریم در شهرهای البرز برگزار می شود

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالل‌ الحسین(ع) محافل انس با قرآن کریم در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای قرائت آیات کلام‌الله مجید از قاریان برتر استانی و کشوری دعوت شده است، افزود: این محافل به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن به‌صورت زنده از فضای مجازی نیز پخش می‌شود، گفت: محافل انس با قرآن کریم در سطح مساجد برگزار می‌شود که در این محافل نورانی بسیاری از مردم حضور دارند و قاریان به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه محافل قرآن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: توسعه و ترویج قرآن، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی و قرائت قرآن و ترویج هنر تلاوت قرآن از جمله اهداف برپایی این محافل است.

انتهای پیام
captcha