فعالیت «شورا یاوران» در برگزاری برنامه‌های مناسبتی
کد خبر: 3988323
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
متوسل خبر داد؛

فعالیت «شورا یاوران» در برگزاری برنامه‌های مناسبتی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سطح استان‌ «شورا یاورانی» تعریف شدند که این افراد به برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌ها کمک می‌کنند.

فعالیت «شورا یاوران» در برگزاری برنامه‌های مناسبتیبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام متوسل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز، 12 مرداد در نشست با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد به مناسبت سالروز تشکیل این شورا اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تأسیس و با تصویب مجلس، اساسنامه‌ای برای آن مشخص شد که بر اساس این اساسنامه، این شورا مأموریت ساماندهی و مدیریت مراسم ملی و مذهبی و عمومی کشور و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌ها را بر عهده دارد.

متوسل بیان کرد: برای اینکه در این شورا به صورت جزیره‌ای عمل نشود، با مدیریت و حمایت و بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی کشور اقدام به اجرای برنامه‌ها می‌کند.

وی با اشاره به ارکان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این تشکیلات چهار رکن شامل نماینده ولی‌فقیه به عنوان رئیس شورا، شورای سیاستگذاری متشکل از 9 نفر، قائم مقام شورا و مجمع نمایندگان شامل 16 دستگاه دارد.

متوسل یادآور شد: در استان‌ها علاوه بر این تشکیلات، شورا یاورانی تعریف شدند که این افراد به برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌ها کمک می‌کنند.

انتهای پیام
captcha