حضور مقتدرانه نیروهای مسلح امنیت مرزها را تضمین کرده است
کد خبر: 3988319
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

حضور مقتدرانه نیروهای مسلح امنیت مرزها را تضمین کرده است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور گفت: امنیت و اقتصاد دو موضوع بسیار مهم مربوط به مرزهای کشور است که ما در حوزه امنیت مرزها به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای مسلح، امنیت کامل را در تمامی مرزهای کشور برقرار  کرده‌ایم.

ارسالی| حضور مقتدرانه نیروهای مسلح امنیت مرزها را تضمین کرده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل از روابط‌عمومی ارتش، سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب کشور، ۱۲ مردادماه در بازدید از پاسگاه‌های مرزی استان آذربایجان غربی با کارکنان این یگان‌ها دیدار و از زحمات آنان قدردانی کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب در حاشیه این بازدید، استان آذربایجان غربی را دارای موقعیت خاص دانست و اظهار کرد: استان آذربایجان غربی به عنوان دروازه ورود و پل ارتباطی ایران به کشورهای اروپایی است و بی‌شک یکی از استان‌های مهم و راهبردی کشور به شمار می‌رود.

سرتیپ دوم عظیمی افزود: امنیت و اقتصاد دو موضوع بسیار مهم مربوط به مرزهای کشور است که ما در حوزه امنیت مرزها به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای مسلح امنیت کامل را در تمامی مرزهای کشور برقرار  کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اگر امنیت نباشد، همه امور تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما علاوه بر مسئولیت ذاتی که دارند، مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی هم دارند و همانند دوران دفاع مقدس و همچنین حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله در کنار مردم همیشه در صحنه بوده و خواهند ماند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب در پایان با اشاره به جایگاه سرباز در نیروهای مسلح گفت: امروز سربازان سرمایه‌های با ارزش و پاسداران مرزهای امنیت و آرامش کشور هستند که با کمترین امکانات بالاترین امنیت را برای هموطنان خود در سراسر کشور تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای مسلح، امنیت کامل را در تمامی مرزهای کشور برقرار کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha