آغاز ثبت‌نام مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در کرمان
کد خبر: 3988190
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

آغاز ثبت‌نام مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در کرمان

کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا اعلام کرد: ثبت نام پایه دهم رشته علوم و معارف اسلامی در دبیرستان صدرای استان کرمان آغاز شد.

به گزارش ایکنا کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین افضلی، کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از ثبت نام پایه دهم رشته علوم و معارف اسلامی در دبیرستان صدرای استان کرمان خبر داد.

وی با بیان این که در حال حاضر در سازمان تبلیغات اسلامی مدارس صدرا به‌عنوان مدارس انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند، بیان کرد: یکی دیگر از گام‌های مهم تربیتی در این سازمان توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و تربیت نیروی انسانی محقق در این عرصه است.

کارشناس تربیتی فرهنگی مدارس صدرا در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به این که رشته علوم و معارف اسلامی در مدارس صدرا با هدف تربیت دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به فراگیری علوم و معارف دینی هستند، تأسیس شده است، گفت: تحصیل در رشته علوم و معارف اسلامی در واقع عمل به تکلیف و رسالت الهی است.

افضلی با بیان اینکه استان کرمان در سال تحصیلی گذشته با دارا بودن 10 دبیرستان دخترانه و پسرانه صدرا 850 دانش آموز را در رشته علوم و معارف اسلامی تربیت کرده است، تصریح کرد: مدارس صدرای استان در 8 شهرستان کرمان، جیرفت، بم، کهنوج، سیرجان، رفسنجان، زرند و منوجان تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید 3 مدرسه دیگر شامل متوسطه اول دخترانه زرند، متوسطه دوم دخترانه ریگان،  متوسطه اول دخترانه سیرجان متوسطه در استان کرمان تأسیس می‌شود.

گفتنی است، ثبت نام پایه دهم رشته علوم و معارف اسلامی در دبیرستان صدرای استان کرمان آغاز شده است و افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32236252 تماس حاصل کنید.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۲
0
0
سلام ممنون از اطلاع رسانی خداییش مدارس خوبی هستند
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۸
0
0
سلام ممنون از اطلاعیه//مدرسه خوبی است
captcha