سئوی کلاه سفید چیست؟ / تکنیک‌های این روش سئو را بیاموزید
کد خبر: 3987951
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

سئوی کلاه سفید چیست؟ / تکنیک‌های این روش سئو را بیاموزید

موتور جستجوی قدرتمند گوگل اصطلاحی به نام سئوی کلاه سفید را معرفی کرده که در فرایند سئو و بهینه‌سازی سایت، یک استراتژی و تاکتیک خاصی است که بسیار تاثیرگذار است. ممکن است شمایی که اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، حتی برای یکبار هم چنین اصطلاحی را نشنیده باشید. پس همراه ما باشید تا به صورت کامل درباره این موضوع جذاب صحبت کنیم.

به گزارش ایکنا؛ موتور جستجوی قدرتمند گوگل اصطلاحی به نام سئوی کلاه سفید را معرفی کرده که در فرایند سئو و بهینه سازی سایت، یک استراتژی و تاکتیک خاصی است که بسیار تاثیرگذار است. ممکن است شمایی که اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، حتی برای یکبار هم چنین اصطلاحی را نشنیده باشید. پس همراه ما باشید تا به صورت کامل درباره این موضوع جذاب صحبت کنیم.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو چیست؟ همانطور که از نامش پیداست ، این استراتژی و تمامی تاکتیک هایی که در آن به کار گرفته می شوند ، سفید و مثبت هستند و گوگل آنها را تایید می کند به عبارت بهتر به مجموعه فعالیت های گفته می شود که کاملا با الگوریتم های گوگل انطباق دارد و سبب بهینه سازی سایت می شود. در سئوی کلاه سفید ، هر عملکردی باید طبق قوانین گوگل باشد و از همه مهم تر بهترین نتیجه را برای کارابران خود داشته باشد.

 

به کار گیری اصول سئوکلاه سفید چه اهمیتی دارد؟

بدون شک مطمئن ترین و در عین حال بدون ریسک ترین روش بهینه سازی سایت ، سئو کلاه سفید می باشد چرا که همان چیزی است که گوگل می خواهد اما خب تنها ایرادی که این روش دارد ، زمان بر بودن آن است و صبر و شکیبایی زیادی می خواهد. در گذشته گوگل خیلی سخت گیری نمی کرد و صاحبان وبسایت ها بیشتر با کمک استراتژی سئوی کلاه سیاه و روش های غیر قانونی و مخالف با الگوریتم های گوگل ، به بهینه سازی سایتشان می پرداختند اما خب امروزه قضیه فرق کرده و در صورتی که صبوری کافی به خرج دهید ، تکنیک های سئو کلاه سفید رتبه سایت شما را افزایش می دهند.

تکنیک های سئو کلاه سفید

نتیجه بخشی سئو کلاه سفید در گرو اجرای یکسری اصول و تکنیک های مهم است که با به کار گیری آنها ، بهترین نتیجه را خواهید گرفت:
1- تولید محتوای با کیفیت و منظم
تولید محتوا پادشاه وبسایت است و از زمان ساخت یک وبسایت تا پایان آن ، همراهش خواهد بود. هر وبسایتی که در سطح جهان طراحی شده ، قصد دارد نیاز کاربر را بر طرف کند و تنها تولید محتوای جذاب و با کیفیت می تواند کاربر را در سایت نگه دارد در غیر این صورت اگر به بحث تولید محتوا در سئو کلاه سفید توجه چندانی نشود ، کاربران بلافاصله پس از ورود به سایت آن را ترک می کنند.

2- حضور در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام و... نقش مهمی در افزایش رتبه سایت شما به روش سئو کلاه سفید دارند چرا که اکثر افراد در این شبکه ها فعالیت دارند و اگر اصولی کار شود ، بازدید کننده های زیادی روانه سایت شما می شوند و این کار سبب بالا رفتن اعتبار سایت شما می شود.
3- به کار گیری بهترین کلمات کلیدی
از آنجا که کار تولید محتوا و مقاله مهم ترین عامل در سئو کلاه سفید است ، پس استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محتوای متن بسیار حائز اهمیت است.
4- به روز رسانی مطالب سایت
همانطور که تولید محتوای جدید در سئو کلاه سفید بسیار تاثیر گذار است ، آپدیت کردن مقاله های قدیمی هم مهم و حیاتی است. صپضرورری است برای افزایش رتبه بیشتر ، به مقاله های گذشته اطلاعات بیشتر در قالب متن ، تصویر و ویدئو اضافه شود.
5- لینک سازی
موتور جستجوی قدرتمند گوگل روی این مسئله توجه زیادی دارد و هنوزم یکی از فاکتور های مهم در رتبه بندی است. البته اما و اگر زیادی در بحث لینک سازی وجود دارد اما خب در راستاس سئو کلاه سفید ، باید به دنبال لینک های صحیح باشیم به عبارت بهتر لینک هایی که با حوضه کاری شما ارتباط دارند ، برای رتبه سایتتان مناسب اند.

تضمین رتبه سایت شما با سئو کلاه سفید

بله درست است که فرایند سئو کلاه سفید کاری طاقت فرساست و صبر و شکیبایی زیادی می خواهد اما بدون شک مطمئن ترین راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب است. در سئو کلاه سیاه که درست در نقطه مقابل آن قرار دارد روش هایی به کار گرفته می شود که الگوریتم های گوگل به راحتی آنها را تشخیص می دهند و سایت را جریمه می کنند. شما رد سئو کلاه سفید و با به کار گیری چند روش ساده موفقیت 100 درصدی سایت خود را تضمین می کنید.

نتیجه‌گیری

سئوی کلاه سفید و اجرای تکنیک های آن ، همه وبسایت داران را به آرزویشان یعنی رسیدن به صدر گوگل و دیده شدن می رساند به شرطی که حواسشان تنها به کار خودشان باشد و تا پایان ارزش کار خود را حفظ کنند. شرکت سئوکار ارائه دهنده خدمات سئو سایت می باشد و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

انتهای پیام
captcha