دهه کرامت فرصتی برای ترویج سیره امام رئوف
کد خبر: 3978758
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

دهه کرامت فرصتی برای ترویج سیره امام رئوف

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: ولادت امام رضا(ع) فرصتی است تا سبک و سیره زندگی این امام رئوف را در جامعه ترویج دهیم و با توجه به اینکه بیشتر افراد فعال در کانون‌ها جوانان هستند با ابتکار و خلاقیت از این فرصت بهره ببرند.

دهه کرامت فرصتی برای ترویج سیره امام رئوف

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، گفت: در ایام دهه کرامت قرار داریم و به همین مناسبت برنامه‌های متعددی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان قزوین در حال اجرا است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی در خصوص حضرت معصومه (س) و سیره رضوی، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع)، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و غیره از جمله این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: برنامه‌ای به صورت سراسری در مساجد سطح کشور به مناسبت ولادت امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) اجرایی می‌شود که قرائت صلوات خاصه و زیارت امین‌الله است که دوشنبه 31 خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء صورت می‌گیرد همچنین سه‌شنبه اول تیر ماه هم بعد از نماز ظهر و عصر صلوات خاصه و زیارت مختصر امام رضا (ع) در مساجد قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: این برنامه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم اجرایی می‌شود و همزمان با سراسر کشور صلوات خاصه و زیارت‌های ذکر شده در کانون‌های مساجد استان قرائت خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه دیگری هم با عنوان «پویش بین‌المللی به لطف امام (ع)» به‌صورت کشوری اجرایی می‌شود که کانون‌های مساجد می‌توانند در این اقدام خیر مشارکت داشته باشند و از طریق کد دستوری #8* به تأمین 888 هزار بسته معیشتی که قرار است در قالب این پویش در بین خانواده‌های محروم توزیع شود، کمک کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: ولادت امام رضا (ع) فرصتی است تا سبک و سیره زندگی این امام رئوف را در جامعه ترویج دهیم و با توجه به اینکه بیشتر افراد فعال در کانون‌ها جوانان هستند با ابتکار و خلاقیت از این فرصت بهره ببرند.

انتهای پیام
captcha