اقتدار نظام با مشارکت مردم در انتخابات فراهم می‌شود
کد خبر: 3974146
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

اقتدار نظام با مشارکت مردم در انتخابات فراهم می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه جایگاه بین‌المللی و اقتدار نظام با مشارکت و آرای مردم فراهم می‌شود، گفت: همه رسانه‌های غربی برای شرکت نکردن مردم ایران در انتخابات تبلیغ می‌کنند، این امر نشان می‌دهد که انتخابات برای دشمن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اقتدار نظام با مشارکت مردم در انتخابات فراهم می‌شودعزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: انتخابات حق مردم است و همه باید از این حق خود استفاده کنیم.

وی افزود: دولت قوی، عمران، آبادانی و توسعه کشور را به‌دنبال دارد و بر این اساس هر فرد با شرکت در انتخابات باید از روی شناخت و آگاهی نامزد خود را انتخاب کند تا آینده ایران اسلامی تضمین شود.

جوانپور ادامه داد: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، اولین ضرر آن متوجه خودشان خواهد شد، چون مطالبات معیشتی و اقتصادی‌شان محقق نخواهد شد؛ بر این اساس حضور مردم همواره در مقاطع مختلف موجب ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد تبریز، با بیان اینکه، جایگاه بین‌المللی و اقتدار نظام با مشارکت و آرای مردم فراهم می‌شود، اظهار کرد: در شرایطی که تمام رسانه‌های غربی برای عدم شرکت مردم ایران در انتخابات تبلیغ می‌کنند، این امر نشان می‌دهد که انتخابات برای دشمن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و برای کم رونق کردن آن تلاش می‌کنند.

جوانپور همچنین با تأکید مجدد بر لزوم شرکت در انتخابات، گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب دولت قوی تبعات داخلی و بین‌الملل داشته و در پیشرفت، توسعه کشور تأثیرگذار است.

انتهای پیام
captcha