بهره‌مندی از فضای مجازی برای ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3971860
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

بهره‌مندی از فضای مجازی برای ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه فضای مجازی در ترغیب و ایجاد انگیزه به حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش بسیار مهمی دارد، گفت: باید افراد متعهد و متخصص این حوزه با جدیت به این مبحث ورود پیدا کنند و این میدان را به دشمنان نظام واگذار نکنند.

ماموستا اقبال بهمنی، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: چهار سال سرنوشت داخلی، اقتصادی، تمام برنامه‌های اجرایی در طول چهار سال در بخش‌های سیاست داخلی و خارجی در روز انتخابات تعیین می‌شود.

وی افزود: شرکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان کشورهای استکباری و دشمنانی است که چهل سال‌  برای ضربه زدن به کشور اسلامی ایران دندان تیز کرده‌اند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه عواقب عدم شرکت در انتخابات دامن‌گیر مردم خواهد شد، بیان کرد: با شرکت در انتخابات سرنوشت کشور را خود مردم رقم خواهند زد.

وی بیان کرد: با حضور گسترده خود در انتخابات وفاداری و تجدید عهد با مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نظام و ارزش‌های اسلامی را اعلام می‌کنیم.

ماموستا بهمنی انتخابات را بزرگ‌ترین رویداد سیاسی ـ اجتماعی سال ۱۴۰۰ دانست و افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور انتخابات پیش‌رو یکی از مهم‌ترین انتخابات‌ است لذا باید در زمینه تبیین دستاوردهای انقلاب به‌ صورت ویژه فعالیت داشت تا حضور حداکثری مردم در انتخابات را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در ترغیب و ایجاد انگیزه به حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش بسیار مهمی دارد، افزود: باید افراد متعهد و متخصص این حوزه با جدیت به این مبحث ورود پیدا کنند و این میدان را به دشمنان نظام واگذار نکنند.

انتهای پیام
captcha