برگزاری چهاردهمین رزمایش سراسری کمک مؤمنانه ‌در گلستان
کد خبر: 3971546
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

برگزاری چهاردهمین رزمایش سراسری کمک مؤمنانه ‌در گلستان

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در برگزاری چهاردهمین رزمایش سراسری کمک مؤمنانه ‌در گلستان گفت: میدان دیگری که امروز پا به پای میدان مقاومت در حال فعالیت است میدان خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز 25 اردیبهشت در چهاردهمین رزمایش سراسری کمک مؤمنانه که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار شد، گفت: میدان دیگری که امروز پا به پای میدان مقاومت در حال فعالیت است میدان خدمت رسانی به مردم است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخواسته از بطن مردم است، تصریح کرد: دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی در تمام عالم دو آرمان انقلاب است و میدان مقاومت بر‌اساس همین دو مبنا در منطقه شکل گرفت.  

زهرایی با بیان اینکه اگر از حضور در میدان مقاومت جاماندیم امروز فرصت داریم در میدان خدمت رسانی باشیم، افزود: امروز نفس زکیه میدان مقاومت شهید سلیمانی بود و اکنون نیز یاران او میدان دار این موج عظیم در منطقه هستند.

وی داشتن بصیرت را لازمه فعالیت در میدان جهادی دانست و افزود:  همه باید بدانیم در میدان خدمت رسانی اگر میلیون‌ها بسته کمک معیشتی و هزاران جهیزیه توزیع کردیم اما بصیرت نداشتیم کارمان ناقص است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان افزود: دست یکایک جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا را می‌بوسم که ظرف ۳ ماه ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی که کلنگ زنی کرده بودیم را به اتمام رساندند.

انتهای پیام
captcha