استقبال از نمایشگاه مجازی قرآن نشان از علاقه مردم به قرآن است
کد خبر: 3970757
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

استقبال از نمایشگاه مجازی قرآن نشان از علاقه مردم به قرآن است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان استقبال از نمایشگاه مجازی قرآن را نشانه علاقه و توجه مردم به قرآن دانست و گفت: نمایشگاه مجازی قرآن کریم در دو بخش فروشگاهی و محتوایی ظرفیتی ارزشمند را برای همه‌ نسل‌ها فراهم کرده است.

ارسالی سه شنبه//استقبال از نخستین نمایشگاه مجازی نشانه علاقه و توجه مردم به قرآن استعادله کشمیری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، بیان کرد: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن از ۱۱ اردیبهشت به مدت 10 روز آغاز شده که در ساعات اولیه آن بیش از سه میلیون بازدید کننده داشته است و این حجم از بازدید نشان از توجه و علاقه‌‍ مردم ایران اسلامی به قرآن کریم است.

کشمیری با بیان اینکه حافظان کل قرآن، قاریان ممتاز، مدیران مؤسسات قرآنی، مربیان قرآنی، هنرمندان آثار قرآنی، نویسندگان و مؤلفان آثار قرآنی مشمولان بن خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم هستند، افزود: اطلاعات مشمولان بن خرید از نمایشگاه با همکاری مراجع ذیربط قرآنی از جمله شورای عالی قرآن(قاریان)، اتحادیه مؤسسات قرآنی(مدیران مؤسسات)، سازمان دارالقرآن الکریم و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(حافظان و مربیان) تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا 29 ماه  مبارک رمضان تمدید شده است‌، افزود: مخاطبانی که دسترسی به اینترنت ندارند یا از اینترنت ضعیفی برخوردار هستند، می‌توانند از طریق تماس با شماره 91009898 0 اقدام به خرید کتاب مورد نظر خود کنند و هزینه ارسال کتاب آن‌ها هم  رایگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از همه گلستانی‌ها به بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به منظور حضور و بهره‌مندی از نمایشگاه به  سامانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی www.iqfa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha