ورود و خروج به گلستان در تعطیلات عید فطر ممنوع است
کد خبر: 3970090
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

ورود و خروج به گلستان در تعطیلات عید فطر ممنوع است

استاندار گلستان با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نزدیکی ایام عید سعید فطر اظهار کرد: ورود و خروج به گلستان از عصر سه شنبه تا ظهر شنبه هفته بعد در تعطیلات عید فطر ممنوع است.

ارسالی شنبه//ورود و خروج به گلستان در تعطیلات عید فطر ممنوع استبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان هادی حق شناس، استاندار گلستان امروز شنبه 18 اردیبهشت در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ضمن تقدیر از همراهی مردم و تلاش‌های کادر درمانی، تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی خوب اصناف و مردم با کادر درمانی و رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد بیماران استان از 700 نفر به کمتر از 500 نفر رسیده است.

وی افزود: شهرستان کلاله در وضعیت قرمز، شهرستان های گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، کردکوی، بندرگز، گرگان در وضعیت نارنجی و شهرستان های رامیان، مراوه تپه، گنبدکاووس، آق قلا، گمیشان، بندرترکمن در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار گلستان با اشاره به رنگ بندی شهرستان‌های استان یادآور شد: گروه‌های صنفی یک و دو به مدت ۲ هفته در تمام شهرهای استان امکان فعالیت دارند.

حق شناس ضمن تأکید بر اهمیت مناسک دینی گفت: برگزاری نماز عید سعید فطر در استان ممنوع است اما اگر تا روز عید پروتکل جدیدی ابلاغ شود به مردم اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۳هزار دانش آموز پایه ۱۲ در ۱۴۸ حوزه و ۲۷ هزار دانش آموز در ۶۹۴ حوزه امتحانات خود را حضوری خواهند داد، افزود: امتحانات دانش آموزان پایه ۹ و ۱۲ در استان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: به دلیل حساسیت ‌ای نوع هندی ویروس کرونا، به‌مدت یک هفته ورود اتوبوس از زاهدان و زابل به گلستان ممنوع است و پرواز گرگان  ـ زابل در این هفته برگزار نخواهد شد.

حق شناس ادامه داد: در این راستا باید راهکارهای شورای بانک‌های استان باید امکان استمهال تسهیلات مدارس غیرانتفاعی‌، مهدکودک و باشگاه‌های ورزشی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 15 هزار سالمند بالای 80 سال در اولویت دریافت واکسن هستند، اظهار کرد: مردم از طریق شماره ۳۱۶۳۶۳ نسبت به تکمیل پرونده پزشکی الکترونیک خویش اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha