اجرای طرح اطلس قرآنی در گلستان
کد خبر: 3969046
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

اجرای طرح اطلس قرآنی در گلستان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گلستان با بیان اینکه با همکاری هنرمندان قرآنی، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی طرحی با عنوان‌ اطلس قرآنی از سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح به منظور شناسایی، طبقه‌بندی فعالان قرآنی استان و دریافت اطلاعات جامع قرآنی است.

محترم قلی پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان بیان کرد: ۵۰ مؤسسه قرآنی دارای مجوز در استان ثبت شده‌اند و با وجود شیوع کرونا، ۱۷ مؤسسه استان فعالیت خود را موقتاً قطع کرده‌اند و ۱۰ مؤسسه نیز با وجود هزینه‌های سنگین اجاره‌بها، در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه که سال گذشته ۱۲ جلسه توسط هیئت مدیره که نیمه اول سال به صورت حضوری و در نیمه دوم به صورت مجازی برگزار شد، افزود: در این جلسات به وضعیت فعالیت موسسه‌های قرآنی در ایام کرونا پرداخته شد که توانسته ایم با همکاری استانداری مکان‌های عمومی‌که دارای امکانات فضای آموزشی مناسب است  به منظور تشکیل کلاس‌های قرآن استفاده کنیم.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گلستان با بیان اینکه با همکاری هنرمندان قرآنی، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی طرحی با عنوان‌ اطلس قرآنی  از سال گذشته شروع به کار کردیم، تصریح کرد: این طرح به منظور شناسایی، طبقه‌بندی فعالان قرآنی استان و دریافت اطلاعات جامع قرآنی است که تاکنون 70 درصد از این طرح انجام شده و 30 درصد آن در سال جاری انجام خواهد شد.

قلی پور به انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی اشاره کرد، و افزود: انتخابات این دوره در سال جدید با حضور اداره فرهنگ و ارشاد و اداره تبلیغات اسلامی در 30 اردیبهشت ماه با شرکت 50 موسسه  تشکیل خواهد شد که در این جلسه مدیر عامل و رئیس اتحادیه انتخاب می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha