فراخوان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در گلستان اعلام شد
کد خبر: 3966246
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

فراخوان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در گلستان اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان از اعلام فراخوان و شیوه‌نامه ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در سال جاری خبر داد.

ارسالی چهارشنبه// فراخوان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در گلستان اعلام شدابوالفضل کوهساریان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت‌وگو با ایكنا از گلستان، از اعلام فراخوان و شیوه‌نامه ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در سال جاری خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان و فعالان قرآنی می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند، افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و كل قرآن كریم، تفسیر عمومی قرآن، همسرایی و همخوانی قرآن كریم، اذعان و دعاخوانی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گلستان، زمان اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام را بازه زمانی ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ خردادماه اعلام كرد و گفت: همچنین مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در بازه زمانی اول تیر تا ۳۱ شهریورماه یعنی فصل تابستان خواهد بود.

کوهساریان با بیان اینكه ثبت‌نام در این مسابقات تنها از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می‌شود، گفت: برای گسترش آشنایی با تفسیر عمومی قرآن تمام شركت‌كنندگان می‌توانند به‌صورت همزمان در این رشته هم ثبت‌نام كنند. ضمن اینكه شركت‌كنندگان رشته همسرایی و همخوانی قرآن هم می‌توانند در یكی از رشته‌های انفرادی در مسابقات شركت كنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به شرایط شیوع كرونا، بیان کرد: در صورتی كه امكان برگزاری مسابقات حضوری باشد، مسابقات مرحله شهرستان و استانی به‌صورت حضوری خواهد بود در غیر این صورت به‌صورت ویدئو كنفرانس انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha