۲۰۰ مرکز نیکوکاری یزد در طرح «ایران همدل» مشارکت دارند
کد خبر: 3965887
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

۲۰۰ مرکز نیکوکاری یزد در طرح «ایران همدل» مشارکت دارند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان در اجرای رزمایش ایران همدل در قالب «اطعام مهدوی» در ماه مبارک رمضان با کمیته امداد مشارکت و همکاری دارند.

200 مرکز نیکوکاری یزد در رزمایش «ایران همدل» مشارکت دارندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌ عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان ضرورت تأمین سبد معیشت نیازمندان و اطعام و افطاری در ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش ایران همدل، اظهار کرد:  200  مرکز نیکوکاری در سطح استان یزد در اجرای رزمایش ایران همدل «اطعام مهدوی» با کمیته امداد مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اهداف مراکز نیکوکاری محله در ماه مبارک رمضان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان، بیان کرد: ثبت‌نام حامیان برای ایتام و فرزندان محسنین با تأکید بر پویش ایران مهربان، اجرای طرح مفتاح‌الجنه با محوریت دیدار و دلجویی مسئولان و خیران از خانواده‌های مددجویان تحت حمایت، اطعام و افطاری، تأمین سبد معیشتی و همیان مولا، ایجاد آشپزخانه در قالب رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) برای طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان، تهیه و توزیع افطاری ساده بین نیازمندان محله و دریافت حداکثری زکات فطریه و کفارات ازجمله اهداف مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان امسال است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: به‌منظور تحقق اهداف مورد نظر در مراکز نیکوکاری ستاد راهبردی ویژه ماه مبارک رمضان ایجاد شده است.

وی با دعوت از مردم نوع‌دوست و خیراندیش یزدی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به‌منظور مشارکت نیکوکاران و پرداخت کمک‌های غیرحضوری در نظر گرفته‌شده است.

یادآور می‌شود، واگذاری امور به مردم، شناسایی نیازمندان واقعی محله، شناسایی و جذب خیران محله، پیوند نیازهای محرومان محله با توانمندی‌های خیران محله، استفاده از حضور و تخصص مردم، احیای حقوق همسایگی، تقویت همبستگی‌های اجتماعی، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، احیای فرهنگ انفاق، نیکوکاری و نوع‌دوستی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان و افزایش اعتماد عمومی از جمله فواید و کارکردهای مراکز نیکوکاری محله است.

انتهای پیام
captcha