ارتش همواره در کنار مردم، انقلاب و رهبری است
کد خبر: 3965357
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

ارتش همواره در کنار مردم، انقلاب و رهبری است

استاندار آذربایجان غربی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر اقتدار ملی توانسته با بهره‌مندی از تعالیم اسلام و مددیابی از فرهنگ غنی ایرانی چه در زمان پیروزی انقلاب و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی همیشه سربلند، همراه با رهبر و مردم باشد.

ارسالی| ارتش همواره در کنار مردم، انقلاب و رهبری استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ارتش نام‌گذاری شده است را تبریک گفت.

متن پیام استاندار آذربایجان غربی به شرح زیر است:

«ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر اقتدار ملی توانسته با بهره‌مندی از تعالیم اسلام عزیز و مددیابی از فرهنگ غنی ایرانی چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی همیشه سربلند، همراهی بی نظیری با مردم، انقلاب و رهبری داشته و دارد.

تلاش خدمتگزاران مردم در دولت برای دستیابی به توسعه‌ای فراگیر بدون شک وابسته به رشادت سربازان حافظ امنیت به ویژه ارتشیان جان برکف است و صحنه‌های مقتدرانه‌ای که ارتش در طول دوران انقلاب خلق کرده و امروز نیز علاوه بر سنگر تأمین امنیت در سنگر مقابله با کرونا، سیل و زلزله و در هر سختی و تنگنایی با همه امکانات و توان از اولین داوطلبان خدمت و رفع سختی‌ها بوده و هستند.

مسرورانه فرا رسیدن ۲۹ فروردین، یاد روز ارتش که به نیکی با ایام پرفیض و برکت ماه رمضان تلاقی پیدا کرده است، را به تمامی ارتشیان دلاور به ویژه فرماندهان و جان‌برکفان قرارگاه نیروی زمینی ارتش در شمال‌غرب را که همواره مدبرانه حافظ این خاک پاک و اهالی بی‌باک آن بوده‌اند، تبریک گفته و از خداوند منان سربلندی و عزت پرجلال ارتش جمهوری اسلامی ایران را خواستار شده است.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

 

 

انتهای پیام
captcha