ادامه طرح شهید سلیمانی در گلستان ضروری است
کد خبر: 3963768
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

ادامه طرح شهید سلیمانی در گلستان ضروری است

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: از آغاز طرح شهید سلیمانی تاکنون، یک میلیون و 100 هزار نفر در این طرح غربالگری شدند و لذا ادامه طرح شهید سلیمانی در گلستان ضروری است.

ارسالی یکشنبه//ادامه طرح شهید سلیمانی در گلستان ضروری است

 به گزارش ایکنا گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سردار علی ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا که روز گذشته در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از آغاز طرح شهید سلیمانی تاکنون، یک میلیون و 100 هزار نفر در این طرح غربالگری شدند و با توجه به روند افزایشی کرونا در استان، ادامه طرح شهید سلیمانی در گلستان ضروری است.

وی افزود: متاسفانه شاهد روند افزایشی شیوع کرونا در استان گلستان هستیم و باید مراقبت‌های بیشتری انجام دهیم. با توجه به نتایج به دست آمده از اقدامات گذشته در طرح شهید سلیمانی، ادامه این طرح و غربالگری می‌تواند در کنترل پیک چهارم کرونا در استان گلستان موثر باشد.

ملک شاهکوهی در ادامه افزود: از مجموع 550 هزار و 249 خانوار شامل یک میلیون و 980 هزار نفر جمعیت استان، 300 هزار خانوار شامل یک میلیون و 100 هزار نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان اظهار کرد:  از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 320 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع نموده‌ایم و در ماه مبارک رمضان هم 30 هزار بسته معیشتی در سه مرحله بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha