برگزاری مرحله سوم پویش «ایران همدل» در گلستان
کد خبر: 3963334
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

برگزاری مرحله سوم پویش «ایران همدل» در گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان‌، از برگزاری پویش مرحله سوم «ایران همدل» با شعار اطعام مهدوی، افطاری ساده در ماه رمضان خبر داد.

ارسالی شنبه// برگزاری پویش مرحله سوم ایران همدل با شعار (اطعام مهدوی، افطاری ساده) در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عیسی بابائی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان، امروز 21 فروردین در تشریح برنامه‌های کمیته امداد گلستان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ماه مهمانی خدا به همت مردم و خیرین استان رزمایش مرحله سوم ایران همدل با شعار «اطعام مهدوی، افطاری ساده» اجرا می‌شود.

 بابایی برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان را در سه محور تأمین سبد کالا و اطعام مهدوی، حامی یابی برای ایتام و دریافت کفارات و زکات فطریه و توزیع آن بین نیازمندان، تشریح کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم در این ماه جذب ۳۳۰۰۰ حامی برای فرزندان یتیم و محسنین استان خواهد بود.

وی با اشاره به تعداد بیش از ۸۱ هزار خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان، افزود: تأمین حداقل یک بسته معیشتی «سبد کالا‌» برای مددجویان تحت حمایت در سراسر استان از دیگر برنامه‌های محوری امداد گلستان‌ در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان به طرح «اطعام مهدوی» اشاره کرده و بیان کرد: در سال گذشته ۱۲۸ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  و تعداد ۳۱۴ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با همت ۹۳ آشپزخانه اطعام مهدوی‌، بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

بابایی با اشاره به جذب ۸۰۰۰ حامی در سال ۹۹ بیان کرد: «پویش ایران مهربان» با هدف اینکه درسال ۱۴۰۰ هیچ فرزند یتیمی بدون حامی نباشد‌، از سال گذشته در دستورکار قرار گرفت و با مشارکت خیران و حامیان تا پایان فصل بهار این امر محقق می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha