اهم برنامه‌های کمیته امداد گلستان در ماه رمضان ۱۴۰۰
کد خبر: 3962966
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

اهم برنامه‌های کمیته امداد گلستان در ماه رمضان ۱۴۰۰

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان به بیان برنامه‌های کمیته در ماه رمضان ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: با توجه به اینکه افراد بی‌بضاعت در ماه رمضان، چشم انتظار کمک هستند باید همه با هم برای تأمین نیاز‌های ضروری و سبد حمایتی و معیشتی آن‌ها تلاش کنیم.

ارسالی چهارشنبه//اهم برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان 1400عباس عباسی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان با اشاره به تلاش امدادگران کمیته امداد برای تأمین نیاز‌های ضروری و معیشتی ماه رمضان مددجویان، گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و بهره‌گیری از ظرفیت خیران در ماه مبارک رمضان امسال بتوانیم نیاز‌های اصلی و معیشتی مددجویان را بیش از گذشته تأمین کنیم.

وی ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه را مقدمه خدمت‌رسانی بیشتر به ولی‌نعمتان جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: ماه رمضان فرصتی است که بتوانیم با هدف گسترش و نهادینه شدن این فرهنگ در بین آحاد جامعه برای خدمت‌رسانی بیشتر به نیازمندان استفاده کرد.

عباسی افزایش مشکلات ایتام و محرومان به‌دلیل شیوع ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به اینکه افراد بی‌بضاعت در ماه رمضان، چشم انتظار کمک هستند باید همه با هم برای تأمین نیاز‌های ضروری و سبد حمایتی و معیشتی آن‌ها تلاش کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان افزود: تهیه بسته‌های معیشتی به نیازمندان و مددجویان، جذب حداکثری حامیان طرح اکرام در قالب پویش ایران مهربان، توزیع غذای گرم در قالب اطعام مهدوی، جذب کفارات و زکات فطره و توزیع آن به نیازمندان از اقداماتی است که در ایام ماه رمضان انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha