افتتاح ۷ پروژه محرومیت‌زدایی در ساری
کد خبر: 3958273
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

افتتاح ۷ پروژه محرومیت‌زدایی در ساری

آیین افتتاح هفت پروژه محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران، ۱۷ اسفندماه در دهستان محروم بخش چهاردانگه شهرستان ساری برگزار شد.

افتتاح ۷ پروژه محرومیت‌زدایی در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، سیاوش مسلمی، عصر دیروز ۱۷ اسفندماه، در آیین افتتاح همزمان ۷ پروژه محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در دهستان محروم بخش چهاردانگه شهرستان ساری، گفت: آنچه امروز شاهد بهره‌برداری بودیم با کمک مردم اجرایی شده و اگر توسط پیمانکاران و نهاد‌های دولتی اجرایی می‌شد با این سرعت و کیفیت به نتیجه نمی‌رسید.

فرمانده سپاه کربلای بابیان اینکه از افتخارات سپاه این است که از مردم برای مردم است، تصریح کرد: آنچه ما تحت عنوان سپاه داریم برای مردم است و در حوادث غیرمترقبه همواره با تمام امکانات با مردم و در کنار مردم هستیم.

وی افزود: امکانات سپاه برای مردم است و هر کجا که مردم دچار مشکل شدند باید مردم در اولویت باشند و برای برطرف کردن مشکلات تلاش شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه منش و روش انبیای الهی مردمی بوده و همواره با مردم و عین مردم زندگی می‌کردند، اظهار کرد: اینکه برخی از مسئولان ادعای مردمی بودن دارند باید منزل و معیشت‌شان همچون مردم باشد.

وی افزود: مردم با همه مشکلات پای نظام بوده و در هیچ کجای دنیا چنین مردمی نداریم و مسئولانی که ادعای خدمتگزاری دارند، باید تفریح، زندگی و غذایی همچون همه مردم داشته باشند.

مسلمی اظهار کرد: فلسفه قرارگاه پیشرفت و آبادانی توسط سپاه برای محرومیت‌زدایی است و تلاش داریم تا بیشترین پروژه‌ها با کمترین اعتبار اجرایی شود.

وی افزود: مسائل تربیتی و آموزشی هم از دیگر برنامه‌های مهم در قرارگاه است که به همت علما اجرایی می‌شود و در روستا‌ها فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی دارند.

مسلمی اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه از سال ۹۶ تا ۹۷ تعداد ۲۰ پروژه اجرایی شد که جاده بین مزارع، آب، لایروبی قنات و ساخت خانه عالم و تکمیل مساجد از اهم آن است و در سال ۹۸ و ۹۹ هم از مجموع ۴۱ پروژه در شهر‌های مختلف مازندران ۲۴ پروژه صد در صد اجرایی شد و مابقی هم تا ۸۰ و ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: در بخش چهاردانگه حدود ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است که اگر خودیاری مردم و خیران نبود، باید ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه می‌شد که همکاری مردم موجب شد تا کار‌ها اجرایی شود و آنچه انجام دادیم وظیفه بود و امیدواریم در سایه ولایت و رهبری بر اساس وظایف ذاتی خدمات‌رسانی کنیم.

انتهای پیام
captcha