افتتاح نمایشگاه «حضور عشق» با موضوع یا قائم آل محمد(ص) در گلستان
کد خبر: 3956916
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

افتتاح نمایشگاه «حضور عشق» با موضوع یا قائم آل محمد(ص) در گلستان

نخستین نمایشگاه «حضور عشق» با موضوع یا قائم آل محمد(ص) در محل پارک شهر گرگان افتتاح شد.

ارسالی دوشنبه// افتتاح نمایشگاه «حضور عشق» با موضوع یا قائم آل محمد (ص) در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، نخستین نمایشگاه «‌حضور عشق» با موضوع یا قائم آل محمد(ص) روز گذشته 10 اسفند با حضور عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان در پارک شهر افتتاح شد.

شهردار گرگان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه ابتدا و انتهای سال 1400 با میلاد فرخنده حضرت ولی عصر(عج) همزمان شده است به منظور کسب آمادگی برنامه‌ها، این نمایشگاه را به همت دفتر امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان طراحی و برپا کرده‌ایم.

دادبود افزود: هنرمندان از حدود یک ماه پیش مهلت داشتند آثار خود را به نمایشگاه ارسال کنند و هم‌اکنون 50 اثر هنری در نمایشگاه اکران شده است.

 وی تصریح کرد: آثار این نمایشگاه در موضوعات هنری نقاشی، طراحی، گرافیک، سیاه‌قلم، معرق، خوشنویسی، نقاشی خط، نگارگری، چرم، شیشه، چوب و ایده‌های خلاقانه به نمایش در آمده‌اند.

شهردار گرگان با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به منظور بازدید و خرید آثار تا تاریخ 17 اسفندماه به محل برپایی این نمایشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha