طرح «شهید سلیمانی» با جدیت بیشتری در گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 3956042
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

طرح «شهید سلیمانی» با جدیت بیشتری در گلستان اجرا می‌شود

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم طرح شهید سلیمانی را برای مقابله با کرونا با جدیت بیشتری اجرا می‌کنیم.

ارسالی چهارشنبه//طرح شهید سلیمانی باجدیت بیشتری اجرا می‌شودبه گزارش  ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی، جانشین سپاه نینوا گلستان در نشست با فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و دست اندرکاران اجرایی طرح شهید سلیمانی که روز گذشته در سالن سپاه برگزار شد،  اظهار کرد: در حوزه مأموریت قرارگاه پدافند زیستی سپاه  که در خصوص نجات جان مردم هست هر اقدامی که می‌تواند جان مردم را نجات دهد پای کار هستیم و سپاه و بسیج در آنجا حضور دارد.

وی گفت: خوشبختانه اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره شیوع آن در استان گلستان با مشارکت بخش بهداشت و درمان و همکاری مردم نتایج خوبی به همراه داشته است.

جانشین سپاه نینوا استان افزود: البته نباید به سمت عادی انگاری شرایط برویم زیرا در این صورت با اوج‌گیری دوباره بیماری مواجه خواهیم شد و کار برای مهار و کنترل آن سخت می‌شود.

وی بیان کرد: در ادامه اجرای طرح  شهید سلیمانی تلاش می‌شود ضمن پیشگیری از گسترش بیماری کووید 19، معاش نیازمندان بیمار در قرنطینه مانند گذشته در قالب کمک‌های مومنانه تأمین شود.

حسینی گفت: از تلاش بسیجیان، درمانگران، کارکنان بهداشت و درمان و نیروهای هلال احمر در اجرای طرح شهید سلیمانی قدردانی می‌کنیم چراکه واقعا خوش درخشیدند.

وی افزود: در مقطع حساس کنونی و روزهای آخر سال و نزدیک شدن عید نوروز و حضور مردم در بازار و خرید اقلام اساسی خانوار باید با یک نگاه جدی و توجه ویژه نسبت به وظایف تیم‌های نظارتی طرح شهید سلیمانی و اطلاع رسانی به آحاد مردم نسبت به کنترل و رعایت پروتکل‌ها تأکید و اقدام شود.

انتهای پیام
captcha