گسترش جلسات قرآنی اثرات عملی و علمی در رفتار‌های مخاطبین دارد
کد خبر: 3954966
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

گسترش جلسات قرآنی اثرات عملی و علمی در رفتار‌های مخاطبین دارد

مسئول موسسه قرآنی کوثر اردبیل، گفت: جامعه اسلامی برخاسته از آموزه‌های دینی و قرآنی است و با گسترش جلسات قرآنی اثرات عملی و علمی آن نیز در رفتارهای مخاطبین به وجود می‌آید.

برگزاری محفل قرآنی مجازی در اردبیلسهیلا محمدپور، مسئول موسسه قرآنی کوثر اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام محمد تقی(ع)، گفت: جامعه اسلامی برخاسته از آموزه‌های دینی و قرآنی است و با گسترش جلسات قرآنی اثرات عملی و علمی آن نیز در رفتارهای مخاطبین به وجود می‌آید.

محمدپور، ضمن تاکید بر تولیدات محتوایی فرهنگی و قرآنی در شرایط کنونی جامعه، اظهار کرد: فضای مجازی امروز حرف اول را می‌زند، ما باید تولیدات تخصصی خودمان در فضای مجازی فرهنگی و قرآنی را با جهش، روز به روز گسترش دهیم که این امر مهم همکاری موسسات قرآنی و فرهنگی استان را می‌طلبد که برنامه‌های مد نظر را به خوبی پیش ببریم.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی با محوریت قرآن کریم و یاد و خاطره شهدا همیشه مخاطبان زیادی داشته و امیدواریم بتوانیم با این برنامه زمینه ترویج فرهنگ اسلامی-ایرانی را در جامعه فراهم کنیم.

مسئول موسسه قرآنی کوثر اردبیل، تاکید کرد: تکیه بر نقاط مشترک پیروان ادیان آسمانی و پایبندی به اصول انسانی، تلاش برای ریشه‌کنی هرگونه ناهنجاری، ناپاکی، اختلاف و مخالفت با حق و درستی، شاخص‌هایی است که ظرفیت جهان شمولی قرآن را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام
captcha