دشمن با فتنه‌‌گری به دنبال زیر سوال بردن دین‌باوری مردم است
کد خبر: 3954780
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

دشمن با فتنه‌‌گری به دنبال زیر سوال بردن دین‌باوری مردم است

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمن تاکنون فتنه‌های زیادی را با استفاده از رسانه‌های غربی علیه نظام طراحی کرده تا بتواند دین‌باوری را زیر سؤال برده و فروپاشی نظام را رقم بزند.

دشمن با فتنه‌‌گری به دنبال زیر سوال بردن دین‌باوری مردم است

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان، عصر روز گذشته 29 بهمن در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه این شهر با اشاره به اینکه امسال با وجود ویروس  کرونا ملت ایران نتوانستند در راهپیمایی پیاده شرکت کنند، اظهار کرد: اما با حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری بار دیگر تصویری زیبا و حماسه‌ای پرشور آفریدند.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان افزود: ماهیت انقلاب اسلامی ماهیتی ضداستکباری و ضدطاغوتی بوده که فلسفه و دلیل شکل‌گیری انقلاب، علاقه شدید مردم برای زندگی در سایه حکومت دینی و اسلامی است.

دامغانی با اشاره به اینکه در تمام این ۴۲ سال مبارزه مردم ما با آمریکا ادامه داشت و در هیچ مقطعی توطئه‌ها علیه نظام اسلامی ما قطع نشد که از جمله آن‌ها می‌توان به کودتاها علیه نظام برای سلطه مجدد و ایجاد مسائل قومی ، قبیله‌ای و فتنه‌اندازی اشاره کرد.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان متذکر شد: دشمن تاکنون فتنه‌های زیادی را با استفاده از رسانه‌های غربی علیه نظام طراحی کرده تا بتواند دین‌باوری را زیر سؤال برده و فروپاشی نظام را رقم بزند.

دامغانی تحریم‌های فلج‌کننده و فشارهای اقتصادی را از دیگر شگردهای دشمنان برشمرد و گفت: اما با وجود تمام این توطئه‌ها، مراسم ۲۲ بهمن‌ماه امسال را هم در اوج خود دیدند و با همه این برنامه‌ریزی‌ها، دنیا می‌بیند که انقلاب به‌سرعت در حال حرکت است.

به گفته وی؛ ملت ما درس مقاومت و ایستادگی را به‌کل دنیا آموختند و امروز شاهد افول ابرقدرتی آمریکا هستیم؛ چنانچه همه سیاسیون و اندیشمندان برتر جهان به این موضوع اذعان دارند.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان با اشاره بر اینکه خاصیت انقلاب اسلامی، ضد استکباری است و به همین دلیل نیز دشمنی آمریکا و هم‌دستانش پایان‌ناپذیر است، ادامه داد: برخی دوستان در داخل کشور معتقدند که برای پیشرفت باید هم انقلاب و هم آمریکا را در کنار یکدیگر داشته باشیم و از نرم‌افزار غربی‌ها استفاده کنیم؛ اما از همان ابتدا این دو در تقابل یکدیگر بودند و خوی و روحیه انقلاب اسلامی و آمریکا در مقابل و در تضاد یکدیگر است.

یادآور می شود؛ در این مراسم از زحمات محمد امامی تقدیر و  مرتضی عبداللهی که پیش از این فرمانده سپاه ناحیه سرخه بود، به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه سمنان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha