نشست «نقش زنان در توسعه آموزه‌های قرآنی» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3954421
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

نشست «نقش زنان در توسعه آموزه‌های قرآنی» در اردبیل برگزار شد

نشست مجازی «نقش زنان در توسعه آموزه‌های قرآنی» با هدف آشنایی هر چه بیشتر جامعه امروزی با معجزات الهی و مفاهیم قرآنی در اردبیل، برگزار شد.

نشست مجازی «نقش زنان در توسعه آموزه‌های قرآنی» در اردبیلفاطمه خدایی، فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری نشست مجازی «نقش زنان در توسعه آموزه‌های قرآنی» با هدف آشنایی هر چه بیشتر جامعه امروزی با معجزات الهی و مفاهیم قرآنی خبر داد و گفت: وظیفه اساسی زنان جامعه اسلامی این است که نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند، فلذا ایفای درست این نقش در ارتقای وضعیت جامعه به طور کلی نمود پیدا می‌کند.

خدایی با اشاره به ارتقای آگاهی و بهبود وضعیت زنان در جوامع اسلامی، افزود: شخصیت حضرت زهرا(س) باید در تحقق صلح و عدالت در منطقه و جهان، الگوی زنان جامعه اسلامی باشد، انجام فعالیت رسانه‌ای روزانه برای پوشش ابتکارات و تلاش‌های زنان نخبه در همه زمینه‌ها و ساختن برنامه‌هایی برای پاسخگویی به شبهات فرهنگی، فکری و سیاسی و سوالات نسل جوان و ترویج چهره واقعی زن مومن فعال و موثر در خانواده و اجتماع است.

فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، تصریح کرد: تربیت مهم‌ترین عامل شکل‌گیرى شخصیت و هویت افراد است، فلذا براى داشتن تربیتى صحیح، توجه به محتوا و مربى حائز اهمیت است و اولین و مهم‌ترین مربیان براى انتقال این ارزش‌ها خانواده است.

وی اظهار کرد: اراده شخصی و ارتباط بین خانواده و مربی قرآنی می‌تواند سه ضلع مثلثی در رسیدن به اهداف قرآنی افراد در جامعه اسلامی باشد.

گفتنی است؛ این نشست مجازی قرآنی در گروه قرآن آموزان محبان حضرت رقیه پایگاه ام لیلا در پیام رسان سروش برگزار شد.

انتهای پیام
captcha