بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت علوی و عاشورایی بود
کد خبر: 3953345
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت علوی و عاشورایی بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار متعدد است، گفت: فهرست بلندی از دستاوردها در اختیار ملت بزرگ ایران قرار دارد، اما بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت علوی و عاشورایی بود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان، امروز ۲۲ بهمن‌ماه در جمع راهپیمایان موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری‌، اظهار کرد: امسال به دلیل وجود بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله‌های اجتماعی، 22بهمن و مراسم راهپیمایی ملت ایران در سراسر کشور به شیوه دیگر برگزار شد.

وی افزود: 22بهمن 57 به فرموده امام راحل آغاز حاکمیت الله بر روی کره زمین بود، مردم انقلابی ایران اسلامی پرچمی را برافراشتند که پرچم آغاز حاکمیت الله بود.

سلیمانی گفت: دنیای به ظاهر متمدن غرب و شرق عالم که دچار بحران معنویت شده بود و در سایه مکاتب مادی و لیبرالیستی مشکلات بزرگ و غیر قابل حل را در پیش روی خود می‌دید در یک گوشه از جهان شاهد رخداد بزرگی بود که خداباوری و دین باوری را برای سعادت انسان‌ها و کمال انسانیت به منصه ظهور رساند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار متعدد است، تصریح کرد: فهرست بلندی از دستاوردها در اختیار ملت بزرگ ایران قرار دارد، اگر بخوایم فهرست بلندی از آن‌ها را برشماریم، روزها و ماه‌ها زمان لازم دارد تا آن‌ها را بتوان بیان کرد، اما بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت علوی و عاشورایی بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: برای نخستین بار مردم‌سالاری اسلامی با اندیشه بلند امام راحل توسط ملت ایران ایجاد شد و جمهوری اسلامی شکل گرفت، معیارهای شکل‌گیری جمهوری اسلامی در ایران بسیار متعدد است، به طوری که ملت‌های جهان اسلام خود را باور کردند.

سلیمانی گفت: هنوز زمان بسیاری باقی مانده تا پیامدهای عمیق و راهبردی تشکیل جمهوری اسلامی در یک منطقه حساس از جهان اسلام را به چشمان خود مشاهده کنیم، در گام دوم انقلاب همانطور که رهبر فرمودند پیروزی‌های بزرگ‌تر و خیره‌کننده‌تری نصیب انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.

وی بیان کرد: گرچه پیروزی‌های بزرگ‌تر بدست آمده در 42 سال گذشته بسیار بزرگ و با عظمت است، پیروزی که ملت ایران در دوران تثبیت انقلاب، در دوران دفاع مقدس، در دوران تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و تروریسم‌های اقتصادی و فشار حداکثری نظام سلطه به دست آورد، پیروزی‌های خیره‌کننده و بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی‌های ملت ایران در جبهه‌های مقاومت، متاثر از انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این پیروزی‌ها برگرفته از الگوی جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری اسلامی بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تاکید کرد: این پیروزی‌ها در سایه تفکر ناب علوی و عاشورایی و تفکر بسیجی به دست آمده است که دنیا پیروزی‌های جبهه مقاومت را جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی قلمداد می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در آغاز راه بلند و امیدآفرین و نورانی قرار گرفته است، افزود: گام دوم انقلاب اسلامی بر آن است که کارهای باقی‌مانده از کارنامه درخشان انقلاب را محقق کند، همچنین تحقق دولت اسلام، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی که رهبری فرمودند با ملاحظه میدان‌داری جهانیان و امید به آینده و روحیه جهادی، جهش در کشور با استفاده از ظرفیت‌های متنوع و گسترده و عمیق ملت ایران و تجربه‌های تاریخی در عرصه‌های علم و دانش، اخلاق و معنویت، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی، استقلال و آزادی، اقتصاد، سبک زندگی ایرانی اسلامی محقق می‌شود و باید ملت ایران کارنامه خود را کامل کند و الگوی به تمام معنای عزت‌آفرینی و با عظمت که پرچم آن در ۲۲ بهمن ۵۷ در ایران اسلامی برافراشته شد در مقابل چشمان ملت‌ها دنیا قرار گیرد.

سلیمانی بیان کرد: بدون تردید همانطور که در ۴۲ سال گذشته، ملت‌های آزاده چشم امیدشان به ملت ایران و انقلاب اسلامی بود، آن‌گاه این الگوی تکامل یافته در مقابل چشمان مردم دنیا قرار خواهد گرفت که در عملیاتی کردن آن الگو تردیدی نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: در آغاز راهی قرار داریم که مدیریت الهی ولایت‌فقیه و رهبری شجاعانه در طول ۳۲ سال گذشته خواب را از چشمان دشمنان این ملت ربوده و توانسته با راهبردهای مقاومت فعال در مقابل فتنه‌انگیزی‌ها و فشارهای حداکثری و توطئه‌ها و جنگ‌افروزی‌ها ملت را به سلامت، از این گذرگاه‌ها عبور دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: امید است با وجود مشکلات کوچک و بزرگ با همت مسئولان و با هدایت و رهبری شجاعانه مقام معظم رهبری و با وحدت و انسجامی که در میان ملت ایران وجود دارد این مسیر را با موفقیت و پیروزی طی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روزهای بسیار خوب و خوشی در پیش‌روی ملت ایران قرار دارد، به طوری که پیروزی‌های بزرگ، صلح و سعادت، آزادی و پیشرفت، ارمغان انقلاب اسلامی بوده که تداوم پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha