افتتاح 500 هزار میلیارد ریال پروژه طی یك سال گذشته در فارس
کد خبر: 3953229
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

افتتاح 500 هزار میلیارد ریال پروژه طی یك سال گذشته در فارس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اعلام كرد: از دهه فجر سال گذشته تا امسال در فارس ۵۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح شده که در شرایط بحران اقتصادی و بیماری کرونا حائز اهمیت است.

به گزارش ایكنا از فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 21 بهمن‌ماه در مراسم كلنگ‌زنی كتابخانه عمومی شهر مادر سلیمانی پاسارگاد با تأکید بر اینکه محور همه برنامه‌ها در جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، گفت: همان‌گونه که امام(ره) هم فرمودند مردم در این نظام نقش زیادی دارند. نظام جمهوری اسلامی در چهل ساله نشان داده که چه خدماتی را برای مردم انجام داده است.

وی با بیان اینكه امروز در پاسارگاد ۳۰پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که کلنگ‌زنی کتابخانه از مهم‌ترین پروژه‌هاست، گفت: از دهه فجر سال گذشته تا امسال در فارس ۵۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح شده که در شرایط بحران اقتصادی و بیماری کرونا حائز اهمیت است.

احمدی‌زاده با تأکید بر اینکه وظیفه همه ما این است که خدمات نظام و دولت را اعلام کنیم، گفت: وظیفه ما ایجاد امید در جامعه است. ناامیدی در جامعه باعث افسردگی است و نتیجه آن آسیب‌های اجتماعی خواهد بود‌.

معاون استاندار فارس بیان كرد: امروز شاهد کلنگ‌زنی پروژه بسیار مهمی هستیم، ساخت کتابخانه در شهر تاریخی مادرسلیمان، مکانی که دشمنان تلاش می‌کنند با استفاده از آن بین هویت دینی و هویتی ملی ما فاصله ایجاد کند.

احمدی‌زاده با تصریح اینکه این نشست نماد انسجام هویت دینی و ملی است، گفت:  ایجاد کتابخانه قدم‌های ماندگاری است که برکت خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha