نظام سلطه به‌دنبال از بین بردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3952804
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
تحلیلگر مسائل سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:

نظام سلطه به‌دنبال از بین بردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است

سردار عباس حاجی نجاری بیان کرد: نظام سلطه به‌دنبال از بین بردن اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ریشه این اقدام‌ها به توانمندی مردم انقلابی ایران باز می‌گردد که در طول ۴۲ سال با اهدای ۲۴۰ هزار شهید و تحمل سختی در طراز استقامت قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سردار عباس حاجی نجاری، تحلیلگر مسائل سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، 19 بهمن‌ماه در مراسم جشن انقلاب که در مسجد فخریه برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی بیان خاطرات دوران انقلاب برای نسل جوان را از مهمترین رسالت‌ها و وظایف در این مقطع تاریخی دانست.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از نفوذ موشکی منطقه‌ای ایران از حرف‌های مستکبران جهانی است، بیان کرد: اتفاقی که اکنون سلطه‌گران جهانی با صف‌بندی خود در مقابل مسلمانان انجام داده‌اند به نوعی جبهه متحد استکباری را تشکیل داده است و ادعاهایی از قبیل اینکه ایران نباید توانمندی هسته‌ای داشته باشد.

حاجی نجاری افزود: نظام سلطه به‌دنبال از بین بردن اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ریشه این اقدام‌ها به توانمندی مردم انقلابی ایران باز می‌گردد که در طول ۴۲ سال با اهدای ۲۴۰ هزار شهید و تحمل سختی در طراز استقامت قرار گرفتند.

تحلیلگر مسائل سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد: آمریکا به بعضی از کشورها ابرازهای دفاعی و تهاجمی می‌دهد که این نشان از احساس خطر نکردن از سوی آنهاست و به عبارتی دیگر آن را به هم‌پیمانانش در مقابل دشمنان خود داده ‌است.

وی ادامه داد: اینکه آمریکا از کشور عربستان با عنوان گاو شیرده یاد‌ می‌کند تشابه زیادی به وضعیت قبل از انقلاب در ایران دارد چراکه در سال‌های ۵۴ و ۵۵ که درآمد نفت به ۳۰ و ۴۰ میلیارد رسیده بود، با این حال ۲۵ میلیارد دلار خرج خرید تجهیزات از آمریکا مانند خرید سیستم راداری ایربایکس و جنگنده اف ۱۴ شده بود تا به وسیله چنین وسایل دفاعی از منافع آمریکا دفاع بشود.

حاجی نجاری افزود: در جلسه‌ای که در سال ۸۵ با یکی از فرماندهان فلسطینی داشتم، وی تشییع پیکر شهدای فلسطینی و ادامه جنگ با اسرائیل را از نعمات انقلاب اسلامی ایران می‌دانست چراکه قبل از شکل‌گیری نظام اسلامی ایران، دائما در مقابل با تعدی‌گری‌های رژیم صهیونیستی شکست می‌خوردند و حتی مخفیانه پیکر شهدای خود را به خاک می‌سپردند؛ این اتفاقات نشان از صدور انقلاب ایران و مکتب استکبارستیزی در تمام اقصی نقاط دنیاست.

این تحلیلگر سیاسی شهادت حاج قاسم سلیمانی را تولد دوباره انقلاب اسلامی دانست و در پایان با اشاره به وظایف نیروهای انقلابی، گفت: مسئولیت تاریخی نیروهای انقلابی در شرایط کنونی این است که انتخابات پیش رو را به انتخاباتی در جهت تشکیل دولتی مقتدر تبدیل کنند. اگر توانستیم دولت مقتدر در انتخابات پیش رو تشکیل دهیم قطعا می‌توانیم در مواجهه با جنگ نرم، جنگ فرهنگی و تحریم‌های فلج‌کننده به راحتی مقابله کنیم.

محمد ایمانی‌مهر
انتهای پیام
captcha