دستاوردهای نظام اسلامی ناشی از تفكر بسیجی است
کد خبر: 3952660
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

دستاوردهای نظام اسلامی ناشی از تفكر بسیجی است

فرمانده سپاه فجر فارس دستاوردهای داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی در دنیا را ناشی از تفکر بسیجی و روحیه انقلابی‌گری دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 19 بهمن‌ماه در هفتمین نشست هیئت اندیشه‌ورز اساتید بسیج جامعه پزشکی این استان ضمن تشکر از دغدغه‌های ارزشمند این هیئت، دستاوردهای داخلی و خارجی  نظام جمهوری اسلامی در دنیا را ناشی از تفکر بسیجی و روحیه انقلابی‌گری دانست و بر ضرورت تبیین این دستاوردها تأكید كرد.

وی همچنین با تأكید بر تشکیل مستمر جلسات تخصصی هیئت اندیشه‌ورز بسیج جامعه پزشكی گفت:‌ نتیجه علمی این هیئت‌ اندیشه‌ورز در علوم پزشکی و سایر دانشگاه‌‌ها که با تفکر انقلابی‌ همراه است، می‌‌تواند مورد استفاده در فضاهای تصمیم‌گیر و حساس کشور و استان مانند مجمع نمایندگان مجلس قرار گیرد.

فرخ بهارلویی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس نیز در این نشست ضمن تبریك ایام‌الله دهه فجر، به گوشه‌ای از فعالیت‌های  هیئت اندیشه‌ورز اساتید بسیج جامعه پزشکی فارس اشاره کرد.

در ادامه این نشست سید وحید حسینی، عضو هیئت علمی گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با ارائه نظر و پیشنهادات در خصوص لزوم ایجاد تدابیر لازم برای گسترش تفکر انقلابی‌گری در جامعه به ویژه حوزه سلامت استان، انتظارات خود را از مجموعه سپاه فجر استان به‌عنوان نماد تفکر ولایی و انقلابی‌گری بیان  کرد.

انتهای پیام
captcha