رسانه‌ها در کنار بیان مشکلات دستاوردهای نظام را بازگو کنند
کد خبر: 3951455
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

رسانه‌ها در کنار بیان مشکلات دستاوردهای نظام را بازگو کنند

فرمانده سپاه اهر با بیان اینکه اصحاب رسانه و قلم ضمن بیان مشکلات و معضلات مردم گفت: رسانه‌ها باید در کنار آن دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را در اولویت اطلاع رسانه‌ای خود قرار دهند.

مهم‌ترین اولویت رسانه‌ها انعکاس دستاوردهای نظام باشدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار موسی صفی، فرمانده سپاه اهر، بعدازظهر روز گذشته، 13 بهمن‌ در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه شهرستان با محوریت «بیانیه گام دوم انقلاب»، گفت: رسانه‌ها باید دستاوردها نظام و انقلاب اسلامی را در اولویت اطلاع رسانی خود قرار دهند.

وی افزود: امروز پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام در زمینه‌های مختلف نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره بسیار چشمگیر بوده و غیر قابل مقایسه با قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

صفی افزود: در حال حاضر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون هزاران شهید در تمام عرصه‌های سیاسی، دفاعی، فرهنگی، نظامی و غیره از هر نظر به کمال رسیدیم و دشمن حتی جرئت رویارویی با ما را ندارد.

فرمانده سپاه اهر در ادامه یوم الله دهه فجر را نقطه رهایی ملت از استبداد شاهنشاهی و رسیدن به استقلال و خودباوری برشمرد و افزود: اصحاب رسانه زبان گویای مردم هستند و باید در نوشتن و قلم فرسایی خدا را در نظر داشته باشند و با خلوص، صداقت و نیت پاک مشکلات و معضلات جامعه را بیان کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی در ساخت موشک، انواع سلاح، محصولات علمی و فرهنگی و غیره به نقطه‌ای از خودباوری و خود اتکایی رسیده که پیش از این در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی حتی فشنگ و یا سیم خاردار هم نداشتیم و این امر به برکت نظام و خودباوری است که باید این دستاوردها به نحو احسن در جامعه و به ویژه برای نسل جوان امروز تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام
captcha