افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در اردبیل
کد خبر: 3950962
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
همزمان با دهه‌فجر صورت گرفت:

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، خدمات‌رسانی اقشار متخصص به مردم در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان اردبیل از جمله برنامه‌های محوری در دهه مبارک فجر در استان است.

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، همزمان با دهه‌فجر در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل، ۱۲ بهمن‌ماه، در جلسه هماهنگی افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی بسیج سازندگی استان در اردبیل، گفت: افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، خدمات‌رسانی اقشار متخصص به مردم در مناطق محروم و کم برخوردار استان اردبیل از جمله برنامه‌های محوری در دهه مبارک فجر در استان است.

وی افزود: در گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، ۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

پیرجاهد تصریح کرد: افتتاح خانه‌های محروم، استخر‌های چند منظوره کشاورزی، پل‌های روستایی، مسجد و کارگاه‌های اشتغال‎‌زایی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در سطح استان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها به همت بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی بسیج، نواحی مقاومت بسیج سپاه استان و با مشارکت تعدادی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان آماده افتتاح شده است.

وی گفت: اعزام اکیپ‌های بسیج جامعه پزشکی، افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج، اجرای طرح همگام با کشاورز با همکاری بسیج مهندسین کشاورزی، کارگاه آموزشی توانمندسازی مسئولین گروه‌های جهادی، برگزاری جلسات شورای جهادی نواحی و تجلیل از سرگروه‌های جهادی وجهادگران فعال از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

پیرجاهد با اشاره به تداوم رزمایش کمک مومنانه در استان، تاکید کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، توزیع جهیزیه آسان و تخفیف‌دار در بین نوعروسان نیازمند، اهدای خون توسط جهادگران و ارائه خدمات تخصصی از جمله برنامه‌های رزمایش کمک مومنانه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha