افزایش ظرفیت ثبت‌نام در همایش مکتب شهیدسلیمانی
کد خبر: 3950734
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

افزایش ظرفیت ثبت‌نام در همایش مکتب شهیدسلیمانی

با استقبال علاقه‌مندان از همایش بین‌المللی «مکتب شهید سلیمانی» در دانشگاه جامع امام حسین(ع)، ظرفیت ثبت‌نام مجازی در این همایش بهبود پیدا کرد.

به گزارش ایکنا، پس از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع «الگوی نظام انقلابی تمدن‌ساز» در سال گذشته، دانشگاه جامع امام حسین(ع) در نظر دارد با همکاری سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران و سایر کشورهای اسلامی و محور مقاومت، دومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی را با موضوع «مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز» را در روز ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری برگزار کند.

ثبت‌نام مجازی در همایش بین‌المللی «مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز» تا امروز شنبه، ۱۱ بهمن‌ماه، سال جاری ادامه دارد، اما بر اساس اطلاعاتی که ایکنا کسب کرده، ثبت‌نام جهت شرکت در این همایش با اختلالاتی مواجه شده است.


بیشتر بخوانید؛


بنابر این گزارش، پس از انتشار این خبر، ثبت‌نام همایش با استقبال شدیدی مواجه شد و بسیاری از مخاطبان ایکنا در ضمن کامنت‌های خود از ایرادات در سایت ثبت‌نام ابراز ناراحتی کردند؛ لذا خبرگزاری ایکنا این پرسش مخاطبان را از مسئولان برگزاری همایش پیگیری کرد که مشخص شد به دلیل ثبت‌نام زیاد مخاطبان، اختلالاتی ایجاد شده و دست‌اندرکاران برگزاری در حال تقویت زیرساخت و فراهم کردن شرایطی برای حضور همگانی در همایش هستند.

انتهای پیام
captcha