استکبارستیزی؛ اولین آرمان انقلاب اسلامی
کد خبر: 3949427
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

استکبارستیزی؛ اولین آرمان انقلاب اسلامی

امام‌جمعه میاندوآب گفت: براساس فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اولین آرمان این انقلاب استکبارستیزی است و حتی سنگ بنای این انقلاب راندن آمریکا از ایران بود.

ارسالی امروز | استکبار ستیزی از آرمان‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب، چهارم بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه مبارک فجر میاندوآب‌، اظهار کرد: برخی سنگ انقلاب را به سینه می‌زنند ولی فداکاری و ایثارگری سردار سلیمانی را زیر سوال می‌برند که این دور از انصاف است. پایبندی به مبانی و ارزش‌های انقلاب یکی از شاخصه‌های یک شخص انقلابی است که باید هنگام ارزیابی افراد در کنار دینداری و دلسوز بودن به آن توجه شود.

امام جمعه میاندوآب بیان کرد: هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت رسیدن به آن‌ها از دیگر شاخصه‌های انقلاب و انقلابی بودن است و براساس فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اولین آرمان این انقلاب استکبار ستیزی بوده و حتی سنگ بنای این انقلاب راندن آمریکا از ایران بود.

وی ادامه داد: پایبندی به استقلال کشور، حساسیت به کار و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن را از دیگر شاخصه‌های انقلاب بوده و گاهی اوقات تمرکز و تلاش خود را به جزییات معطوف می‌کنیم در حالی که باید با در نظر گرفتن انقلاب به چشم‌انداز آن در بعد کلان توجه کنیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده اظهار کرد: تنها راه بقای انقلاب اتحاد و همدلی و پرونده‌سوزی به جای پرونده‌سازی بوده و در راه انقلاب باید به جای دفع جذب داشته باشیم، جذب دوست برای انقلاب همان قرار گرفتن در مسیر انقلاب است و ایجاد دوقطبی همان بوجود آوردن ظالم و مظلوم و تداوم راه آمریکایی - اسراییلی است.

وی افزود: از بین بردن فاصله طبقاتی در جامعه و رسیدگی به امورات مردم بر حسب وظیفه دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه میاندوآب گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال در میاندوآب براساس تصمیم و دستورالعمل‌های کشوری و استانی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد و در دهه فجر امسال آذین‌بندی و فضاسازی شهری از سوی دستگاه‌های متولی به نحو مطلوب اجرا شود تا اقدامات و اتفاق‌های افتاده در راه پیروزی این انقلاب تداعی و مرور شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۵۰ پروژه‌درمانی، عمرانی و خدماتی با هزینه ۷۸۱ میلیارد ریال در میاندوآب بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام
captcha