اعلام فراخوان رویداد ملی طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در گلستان
کد خبر: 3949415
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

اعلام فراخوان رویداد ملی طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در گلستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از فراخوان رویداد ملی طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی و پایش طرح‌ها و اقدامات فرهنگی با استفاده از ظرفیت نخبگان و کنش‌گران فرهنگی در گلستان خبر داد.

ارسالی یکشنبه//فراخوان رویداد ملی طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان،‌ رضا دیلم، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان،  از فراخوان رویداد ملی طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی و پایش طرح‌ها و اقدامات فرهنگی با استفاده از ظرفیت نخبگان و کنش‌گران فرهنگی در گلستان  خبر داد‌ و گفت: طرح ملی «طواف» در قالب فراخوان رویداد ملی فرآیند کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور احصاء و دریافت طرح‌های پیشنهادی در حوزه آسیب‌های اجتماعی در  گلستان اجرا می‌شود.

دیلم ادامه داد: این رویداد ملی در پنج محور شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه نشینی و مناطق محروم است.

وی تصریح کرد: شناسایی طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی در حوزه کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات  امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از راهبردهای فصل جدید سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دینی و  شبکه‌سازی مردمی و بهره‌گیری از تجارب و اندیشه شوراهای اندیشه‌ورز و نخبگان فرهنگی و تبلیغی،‌ تدوین و عرضه شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: همه طرح‌‌ها و اقدامات فرهنگی در سه قالب، منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد، ارزیابی و سپس به کمیته ستاد مرکزی ارسال خواهد شد.

دیلم با اشاره به اینکه دریافت و جمع‌آوری طرح‌ها تا 15 بهمن ادامه دارد،‌ افزود: این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای اجرا در سطح ملی و استانی، ارجاع و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: علاقه‌مندان برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌های گزینش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی و پایش اولیه به گروه طواف در پیام‌رسان ایتا به آدرس www.tebyan-golestan مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha